7

عضو هیئت رئیسه مجلس: چگونه می‌شود مدیری در استان مرکزی طی یک ماه ۲۰ روز مأموریت رفته باشد!

  • کد خبر : 359528
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: باید معلوم شود که مدیران چند روز در ماه مأموریت می‌روند و اینکه چگونه می‌شود مدیری ۲۰ روز در ماه را در مأموریت است! در برخی از استان‌ها ازجمله در استان مرکزی مدیری داریم که در یک ماه، ۲۰ روز مأموریت رفته است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شفافیت در عملکرد دستگاه‌ها و اموراداری کشور اظهار داشت: همه چیز باید شفاف باشد و پشت ویترین قرار گیرد، مگر آنکه مسائلی امنیتی باشد که ضرورتی ندارد شفاف شود.

وی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و نامحرم نیستند. شفافیت باعث می‌شود که روزنه‌های فساد بسته شود، پنجره فساد را باید بست و راهی جز شفافیت و ایجاد دولت الکترونیک برای تحقق این مسئله وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، شفافیت باعث می‌شود که مدیران بیشتر مراقبت کنند تا اموال بیت‌المال به تاراج نرود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت باید به حدی برسد که حقوق مدیران کلان کشور مشخص و معلوم شود.

سلیمی ادامه داد: باید معلوم شود که مدیران چند روز در ماه مأموریت می‌روند و اینکه چگونه می‌شود مدیری ۲۰ روز در ماه را در مأموریت است! در برخی از استان‌ها ازجمله در استان مرکزی مدیری داریم که در یک ماه، ۲۰ روز مأموریت رفته است.عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مسائل باید شفافیت داشته باشند که در این صورت، قطعا مدیران در رفتار و عملکرد خود دقت نظر بیشتری خواهند کرد.

وی افزود: بخشی از مشکلات فعلی به این دلیل است که مشخص نیست برخی از دستگاه‌ها، بودجه‌های خود را دقیق و به جا هزینه می‌کنند و یا خیر؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحث شفافیت را نمایندگان مجلس یازدهم آغاز کردند و به مرور تبدیل به مطالبه عمومی شد و یک گفتمان شده است. امیدوارم که شفافیت آرام آرام گسترش پیدا کند و در همه دستگاه‌ها، سیستم‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، فدراسیون‌های ورزشی و هیئت مدیره‌ها دنبال شود لذا ما اگر شفافیت را دنبال کنیم، علاوه بر انضباط مالی، اعتماد عمومی هم افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر