2

رویانیان در ترکیه با چه کسانی دیدار کرد؟

  • کد خبر : 35954
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴

پرسپولیسی ها برای ثبت قرارداد با متسو نیاز به لغو قرارداد دنیزلی داشتند، بنابراین، مربی فرانسوی از ایران خارج شد تا پس از قطعی شدن فسخ قرارداد مربی ترک به توافق نهایی برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) برای لغو قرارداد مصطفی دنیزلی به ترکیه سفر کرده بود، اما در این کشور با چند گزینه برای سپردن سرمربیگری این تیم مذاکره کرده است.
پس از آنکه عدم تمایل دنیزلی به ادامه همکاری با سرخپوشان مسجل شد، محمد رویانیان خیلی زود واردعمل شد تا کار نیمه تمامش برای ساختن ‘پرسپولیس رویایی’ را با انتخاب یک سرمربی بزرگ و موفق به پایان برساند.

برونو متسو نخستین گزینه پرسپولیس بود که هفته گذشته به تهران آمدوعلاوه برمذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس از مجموعه ورزشی درفشی فر هم بازدید کرد و به نظر می رسید مربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیسی ها برای ثبت قرارداد با متسو نیاز به لغو قرارداد دنیزلی داشتند، بنابراین، مربی فرانسوی از ایران خارج شد تا پس از قطعی شدن فسخ قرارداد مربی ترک به توافق نهایی برسد.

علاوه برمتسو، مانوئل خوزه پرتغالی وگابریل کالدرون آرژانتینی دیگر گزینه های باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم بودند و شب گذشته نام ژرارد هولیه مربی فرانسوی اسبق لیورپول هم به عنوان نفر چهارم این فهرست معرفی شد.

البته با توجه به بیماری هولیه که باعث شد سال گذشته از مربیگری آستون ویلا کنار برود و همین طور قرارداد با شرکت ردبول برای مدیریت فنی تیم های فوتبال این شرکت، بعید به نظر می رسد که این مربی فرانسوی امکانی برای حضور بر روی نیمکت سرخپوشان داشته باشد.

روز گذشته رویانیان برای کتبی کردن لغو قرارداد دنیزلی به ترکیه سفر کرده بود اما خبرهایی از مذاکره او با چهار یا پنج مربی خارجی در استانبول رسیده است.مربیانی که نام آنها مشخص نیست.

رویانیان روزشنبه وعده داده بود که تا روز دوشنبه مربی جدید پرسپولیس معرفی می شود، موعدی که امروزبه پایان می رسد و حالا همه منتظر شندیدن نام کسی هستند که قرار است این تیم پرستاره را هدایت کند.

حضور ستاره های فوتبال ایران در پرسپولیس توقعات را از این تیم برای رسیدن به قهرمانی بالا برده است، اما در فاصله ۲۵ روز مانده تا آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر، هنوز تکلیف سرمربی سرخپوشان مشخص نشده است واگر رویانیان بیش از این فرصت را از دست بدهد ممکن است تمام زحماتش برای تحقق ‘پرسپولیس رویایی’ به باد رود/ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر