2

حل بحران بدهی آمریکا در کاهش چشمگیر هزینه‌های نظامی دولت آمریکا

  • کد خبر : 3596
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵

افق به نقل از روزنامه “بوستون‌گلاب “، “باراک اوباما “، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز در شرایطی با رهبران سنا برای بحث درباره مذاکرات کسری بودجه و بحران بدهی دیدار می‌کند که برخی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره، راه بالقوه توافق برای حل بحران بدهی را در کاهش چشمگیر هزینه‌های نظامی دولت آمریکا می‌دانند. جمهوریخواهان عالیرتبه کنگره بر […]

افق به نقل از روزنامه “بوستون‌گلاب “، “باراک اوباما “، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز در شرایطی با رهبران سنا برای بحث درباره مذاکرات کسری بودجه و بحران بدهی دیدار می‌کند که برخی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره، راه بالقوه توافق برای حل بحران بدهی را در کاهش چشمگیر هزینه‌های نظامی دولت آمریکا می‌دانند.

جمهوریخواهان عالیرتبه کنگره بر این باورند که اعلام حمایت قانونگذاران از کاهش بودجه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به مراتب از توافق برای تغییر قانون مالیاتی و افزایش درآمدهای دولت آسان‌تر است.

“پیتر راسکام “، نماینده جمهوریخواه ایالت “ایلینوی ” اعلام کرده است: قانونگذاران کمی باقی مانده‌اند که همچنان بودجه پنتاگون را تافته جدا بافته می‌دانند.

این در حالیست که “رابرت گیتس ” وزیر دفاع آمریکا پیشتر در واکنش به طرح کاهش هزینه‌های پنتاگون اعلام کرده است: کاهش هزینه‌های وزارت دفاع،‌ نقش رهبری آمریکا در جهان را به چالش می کشاند.

گیتس گفته است: فشارهای بودجه‌ای نباید تنها هزینه‌های پنتاگون را محدود کند، چرا که چنین ارتشی قادر به دفاع از منافع آمریکا در جهانی غیرقابل‌ پیش‌بینی نیست.

دیدار اوباما با رهبران سنای آمریکا در شرایطی برگزار خواهد شد که جمهوریخواهان با تاکید بر حذف گزینه افزایش مالیاتی کاخ سفید، اواخر هفته گذشته از ادامه مذاکرات کسری بودجه و بحران بدهی آمریکا کناره‌گیری کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر