4

قدردانی نماینده مجلس از ابتکارات رئیس قوه قضائیه در حمایت از صنعتگران قزوین

  • کد خبر : 359841
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به این استان گفت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بحث‌های خوبی درباره حمایت از صنعتگران مطرح کرد و ابتکار خوبی به خرج داد که جا دارد از وی تشکر کنیم.

«لطف‌الله سیاهکلی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به قزوین، بیان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی متخصص، کاربلد، کارآمد و از جنس قوه قضائیه است و اقدامات بسیار خوبی انجام داده که مورد توجه و تقدیر مردم قرار گرفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رئیس قوه قضاییه در سفر به قزوین با گروه‌های مختلف جلساتی را برگزار کرد، گفت: رئیس دستگاه قضا آمادگی خود را برای اصلاح قوانین اعلام کرد و از ما خواست که در مورد اصلاح برخی از قوانین با قوه قضائیه در مجلس شورای اسلامی همکاری و اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار‌ها بحث شد که قضات باید بر اساس حق، عدل و قانون قضاوت کنند و صرفاً معیار را قانون قرار ندهند و باید حق و عدالت هم مورد توجه قرار گیرد.

سیاهکلی بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بحث‌های خوبی درباره حمایت از صنعتگران مطرح کرد و ابتکار خوبی به خرج داد که جا دارد از وی تقدیر و تشکر کنیم. در این زمینه رئیس دستگاه قضا تاکید کرد کمیته‌های تخصصی و مشورتی و کمیته‌های صلح و سازش قبل از دادگاه تشکیل شود که باعث می‌شود پرونده‌های کمتری به دادگاه ارجاع شود که ابتکار بسیار خوبی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه صنعت هم لازم است که کمیته تخصصی تشکیل شود تا پرونده‌ها ابتدا در آنجا مورد بررسی قرار گیرد. اگر این کمیته‌ها راه بیفتد، کمک زیادی به احکام صادره در دادگاه‌ها خواهد کرد و احکام دقیق‌تر و سریع‌تر صادر می‌شود.

رئیس قوه قضائیه پنج شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۰ در سفر یک روزه به استان قزوین در دیدار با اقشار مختلف مردم این استان همدلی و هماهنگی قوای سه گانه در سه ماهه اخیر را نسبت به چهار دهه گذشته بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: در این مدت مسائل و مشکلات مهم کشور در نشست‌هایی سه‌جانبه و دوجانبه با روسای قوا، وزرا، نمایندگان مجلس و گروه‌های مختلف نخبگانی بررسی و پیگیری شده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر