4

بازیکن اورتون شایعه خودداری رونالدو از دادن پیراهنش به او را رد کرد + تصویر

  • کد خبر : 359885
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴

با وجود شکل گرفتن شائبه‌هایی درباره خودداری ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای دادن پیراهنش به بازیکن تیم فوتبال اورتون، مشخص شد که او این کار را انجام داده است.

بازیکن اورتون شایعه خودداری رونالدو از دادن پیراهنش به او را رد کرد + عکس

به گزارش افق نیوز به نقل از نشریه سان، آندروس تاونسند زننده گل اورتون در تساوی یک – یک روز گذشته (شنبه) این تیم در خانه منچستریونایتد در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، شایعاتی که پس از این بازی درباره خودداری کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی حریف برای دادن پیراهنش به او شکل گرفت را تکذیب کرد.

تاون‌سند با گلی که در دقیقه ۶۵ برای اورتون زد گل دقیقه ۴۳ آنتونی مارسیال را خنثی کرد و بازی را به تساوی کشاند. او پس از به ثمر رساندن این گل دقیقاً شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را انجام داد و گفته می‌شد که او با این کار قصد مسخره کردن رونالدو را داشته و ستاره پرتغالی هم از این موضوع ناراحت شده و در پایان بازی زمانی که بال ۳۰ ساله حریف از او پیراهنش را خواسته آن را به او نداده است. بازیکن سابق تیم ملی انگلیس اما در پایان بازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ۳ عکس منتشر کرد تا شایعات را تکذیب کند.

عکس اول تاون‌سند را در حال شادی گل نشان می‌دهد. دومین عکس از لحظه صحبت کردن او با رونالدو است و سومین عکس هم که شایعات را تکذیب کرد پیراهنی رونالدو که آن را در طول بازی به تن داشت نشان می‌دهد. تاون‌سند در شرح این عکس هم نوشته است:«هیچ هدفی (از شادی گل) نداشتم جز ادای احترام به بزرگترین بازیکن تاریخ».

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال اورتون انگلیس , کریستیانو رونالدو ,

تاون‌سند پس از بازی هم در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها درباره نوع شادی گلش گفت: این پسر (رونالدو) الگوی من است. من با تماشای بازی‌های کریستیانو رونالدو رشد کردم و ساعت‌ها در زمین تمرین تلاش کرده‌ام که حرکات تکنیکی او را تکرار کنم. شاید بعد از انجام شادی گلم باید کمی بیشتر مکث می‌کردم، چون خیلی آن را فوق‌العاده انجام ندادم اما در هر حال من فقط این کار را برای ادای احترام به کریستیانو انجام دادم و برایم افتخاری بود که در یک زمین فوتبال که او هم در آن حضور داشت بازی کردم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر