3

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / حضور مجدد شیمیایی‌ ها در صدر تقاضاها

  • کد خبر : 360064
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به ۲۹۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت تقاضا در «محصولات شیمیایی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف خفناور به ۴.۹درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / حضور مجدد شیمیایی‌ ها در صدر تقاضاها
 هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «آریان» و «بترانس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر حدود ۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «وشمال»، «وسرضوی» و «مفاخر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۸۵میلیارد تومان (۷۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۵میلیارد تومان (۸۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور درود با نماد (خفناور) به ۴.۹درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش ۶۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360064

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر