4

تیم ملی ایران موفق شد با پیروزی برابر امارات صدر جدول را پس بگیرد

  • کد خبر : 360143
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

تیم ملی ایران در سومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی برابر امارات در شهر دوبی به میدان رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم در شرایطی که ایران بازی را در اختیار داشت ضدحمله اماراتی ها باعث شد تا اتفاق عجیبی در این بازی رخ بدهد. 

تیم ملی

به گزارش افق نیوز ، تیم ملی ایران در سومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی برابر امارات در شهر دوبی به میدان رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم در شرایطی که ایران بازی را در اختیار داشت ضدحمله اماراتی ها باعث شد تا اتفاق عجیبی در این بازی رخ بدهد.

در دقیقه ۶۰ وقتی شجاع خلیل زاده روی مهاجم امارات مرتکب خطا شد و کارت قرمز گرفت داور دستور بازبینی تصاویر کمک داور ویدئویی را داد تا مشخص شود خطا پشت محوطه جریمه است یا باید پنالتی اعلام کند. داور استرالیایی در نهایت خطا را پشت ۱۸ قدم اعلام کرد و به شجاع دستور خروج از زمین را داد. بعد از این اتفاق سردار آزمون آماده بیرون رفتن از زمین شد تا یک مدافع جایگزین او شود اما دوباره از طرق سیستم کمک داور ویدیویی به داور اعلام شد که صحنه جنجالی بازی از ابتدا آفساید بوده است.

لحظاتی بعد شجاع خلیل زاده به زمین بازگشت تا دوباره دو تیم در تعداد نفرات برابر شوند. بعد از این اتفاق بازیکنان تیم ملی با روحیه بهتری بازی را پیگیری کردند تا در نهایت روی همکاری عالی طارمی و سردار ایران به گل برسد.  چند پاس پی در زوج حط حمله ایران با پای توی عمق سردار برای طارمی همراه شد تا ستاره ایران در این بازی به راحتی توپ را از کنار گلر امارات عبور دهد و تیم ملی کشورمان به گل برسد.

در ادامه و در شب درخشان طارمی ستاره خط حمله ایران موفق شد تا با استفاده از هنر خود تیم ملی کشورمان را صاحب یک ضربه پنالتی کند که این موقعیت را سردار آزمون از دست داد تا ایران با همان یک گل در نهایت به برتری برسد.

داور: کریس بیث (استرالیا)

کمک داوران: آنتون شتینین و جورج لاکریندیز(استرالیا)

کارت زرد:بندر الاحبابی( امارات) امید نورافکن( ایران)

کارت قرمز:

گل:

ترکیب تیم امارات: علی خصیف، شاهین عبدالرحمن، محمد العطاس، بندر الاحبابی، محمود خمیس، عبدالله حمد، ماجد حسن، عبدالله رمضان، خلیل ابراهیم، فابیو لیما و علی مبخوت

سرمربی: برت فان‌مارویک

ترکیب تیم ملی: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سردار آزمون، امید نورافکن، وحید امیری، مهدی طارمی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر