5

خبر خوبی برای این بازیکن رده امید استقلال از جدایی فرشید اسماعیلی

  • کد خبر : 360163
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

 فرشید اسماعیلی که با عقد قراردادی به تیم العربی قطر پیوست با این اقدام خود پیام خوبی هم برای یک بازیکن استقلالی ارسال کرد. درخشش امیرحسین حسین زاده در دیدار تیم استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بسیاری از کارشناسان استقلالی این هافبک تهاجمی‌تازه وارد استقلال […]

 فرشید اسماعیلی که با عقد قراردادی به تیم العربی قطر پیوست با این اقدام خود پیام خوبی هم برای یک بازیکن استقلالی ارسال کرد.

درخشش امیرحسین حسین زاده در دیدار تیم استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بسیاری از کارشناسان استقلالی این هافبک تهاجمی‌تازه وارد استقلال را جانشین خوبی برای فرشید اسماعیلی بدانند.

حسین زاده که فصل پیش در تیم سایپا توپ می‌زد دارای خصوصیات تهاجمی‌با ارسال‌های زمینی و هوایی برای مهاجمان مقابل خودش است که بیش از هر چیز این فوتبالیست را به فرشید اسماعیلی شبیه می‌کرد.

اما در این مدت به ویژه وقتی عنوان می‌شد محمدرشید مظاهری و فرشید اسماعیلی در آستانه بازگشت به استقلال هستند این تصور ایجاد می‌شد که با تمدید قرارداد اسماعیلی با استقلال، تکلیف حسین زاده در ترکیب استقلال چه خواهد شد.

این تصور وقتی جدی‌تر شد که مظاهری قراردادش با استقلال را امضا کرد و همه منتتظر بازگشت اسماعیلی هم بودند تا در نهایت اسماعیلی با عقد قرارداد جدید و قطعی با تیم قطری، خبر خوبی برای این بازیکن رده امید استقلال فرستاد تا با خیال راحت در فصل پیش رو برای استقلال به میدان برود و احتمالا در ترکیب ثابت استقلال پشت سر مهاجمان این تیم بازی کند.

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر