6

بی‌تفاوتی جاسوس پرسپولیس به بازی حیثیتی مقابل الهلال

  • کد خبر : 360208
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

باشگاه پرسپولیس سعی بر مخفی نگه داشتن تاکتیک های این تیم قبل از دیدار با الهلال عربستان داشت اما همچنان بعضی از برنامه‌های تاکتیکی این تیم به بیرون درز می‌کند.

بی تفاوتی جاسوس پرسپولیس به بازی حیثیتی مقابل الهلال عربستان - خبرگزاری مهر  | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

برنامه آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد.

افق نیوز ، تمرینات و بازی‌های تدارکاتی سرخپوشان در حالی ادامه دارد که فوتبال ایران درگیر رقابت‌های تیم ملی فوتبال در مسیر انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با امارات و کره جنوبی بوده است.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان با وجود غیبت مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک طبق برنامه از پیش تعیین شده امور فنی را پیگیری می‌کند تا با آمادگی کامل برای بازی حساس با الهلال آماده شود.

تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سبب شد تا کادر فنی پرسپولیس تصمیم به برگزاری بازی‌های دوستانه بگیرد. از این رو سرخپوشان ابتدا به مصاف پیکان تهران رفتند که با تساوی یک – یک به پایان رسید. شاگردان یحیی گل محمدی پس از آن مقابل شهرداری آستارا قرار گرفتند که با برتری سه بر صفر این تیم همراه بود.

پرسپولیس در آخرین بازی خود قبل از دیدار با الهلال تصمیم به برگزاری حساس‌ترین دیدار مقابل سپاهان اصفهان گرفت. شاگردان یحیی گل محمدی جمعه شب گذشته موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل زردپوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی شدند تا با روحیه‌ای بالا برای دیدار با الهلال آماده شوند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای اینکه تاکتیک‌های تیمش برای بازی با الهلال مخفی بماند تصمیم گرفت تمام دیدارهای تدارکاتی دور از چشم اهالی رسانه و هواداران برگزار شود. با این حال اخبار مربوط به سیستم بازی پرسپولیس و ترکیب این تیم در برخی کانال‌های فضای مجازی دست به دست می‌چرخید تا سرخ‌ها با وجود سختگیری‌های فراوان باز هم با ترکیب لو رفته روبرو شوند. این در حالی است که بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس، طبق نظر گل محمدی از پوشش اخبار بازی صرف‌نظر کرد تا تنها به پرداخت کلیات دیدارها بپردازد و نشان دهد قصد ندارد اخبار فنی و داخلی پرسپولیس به بیرون درز پیدا کند.

سوال اینجاست چرا در برهه زمانی فعلی که پرسپولیس به عنوان تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران نیاز به همدلی و اتحاد دارد باید با چنین فضایی روبرو شود که انگ جاسوسی به چند نفر از اطرافیان تیم بخورد؛ اتفاقی که فارغ از رعایت حساسیت‌های کادر فنی سرخپوشان، نیاز به نگاه ملی از سوی این افراد دارد تا به موفقیت پرسپولیس در جدال با الهلال که دست کمی از بازی ملی ندارد توجه کنند.

پرسپولیس در حالی خود را برای دیدار با الهلال عربستان آماده می‌کند که تلاش‌های مجموعه باشگاه برای موفقیت‌های سرخپوشان ادامه دارد و یحیی منتظر بازگشت ملی‌پوشان خود است تا بتواند با تمام قوا برای بردن الهلال قدم بردارد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض مقابل الهلال بازی می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر