8

اسطوره پرسپولیس خود را واجد شرایط حضور در هیئت مدیره ندانست

  • کد خبر : 360400
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۱

عقاید مختلف است. آن چیزی را که گروه فنی و مربیان می‌دانند، آنچه در تیم ملی یا تیم های باشگاهی مثل استقلال و پرسپولیس اتفاق می‌افتد من که در بیرون هستم نمی‌دانم که در داخل چه می‌گذرد پس حق دخالت و پیشنهاد ندارم چون آن‌ها مسئول هستند و باید جواب‌گو باشند.

اسطوره پرسپولیس خود را واجد شرایط حضور در هیئت مدیره ندانست

حسین کلانی درباره‌ی وضعیت پرسپولیس و حضورش در هیئت مدیره این تیم صحبت کرد.

حسین کلانی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در ابتدا درباره‌ی مصاف پرسپولیس با الهلال گفت: من نمی‌توانم به خودم اجازه بدهم درباره‌ی این مسائل صحبت کنم. اگر الان هم درباره تیم ملی صحبت کردم اطلاعی ندارم ممکن است حرفی بزنم باعث گمراهی شود یا به برنامه‌ای که مسئولان تیم از نظر فنی و تدارکاتی چیده‌اند لطمه بخورد.

کلانی درباره‌ی نقش رسانه‌ها همچنین بیان کرد: من هم مثل همگی تلویزیون می‌بینم و به رسانه‌ها توجه دارم‌. تمام این موارد بستگی به این دارد که ما سعی بکنیم جلوی افرادی که در لباس میش و دشمن ما در این کشور هستند را بگیریم. کسانی که گرگ‌ در لباس میش هستند و به‌عنوان طرفدار و تیم‌های‌شان دوست دارند اما با نقدها و صحبت‌هایی که می‌کنند به جز اینکه روحیه مربیان و مسئولین و بازیکنان را تضعیف می‌کنند نتیجه دیگری ندارد. اگر من انتقادی فنی نسبت به تیم دارم دلیلی ندارد رسانه‌ای بکنم.

او ادامه داد: عقاید مختلف است. آن چیزی را که گروه فنی و مربیان می‌دانند، آنچه در تیم ملی یا تیم های باشگاهی مثل استقلال و پرسپولیس اتفاق می‌افتد من که در بیرون هستم نمی‌دانم که در داخل چه می‌گذرد پس حق دخالت و پیشنهاد ندارم چون آن‌ها مسئول هستند و باید جواب‌گو باشند. آن‌ها هستند که فداکاری می‌کنند و از زندگی و اعتبارشان مایه می‌گذارند اما من این اجازه را می‌دهم که انتقاد کنم چون من بهتر می‌دانم و یا می‌فهمم! کار غلطی است. خواهشم از رسانه‌ها چه رسانه های شنوایی و چه رسانه‌های گفتاری یا دیداری این است که سعی کنند جلوی این اتفاقات را بگیرند و کمک کنند. مگر چقدر فضای مجازی را می‌بینند یا می‌خوانند؟ در نهایت رسانه باعث رشد فرهنگی و ارائه راه برای کسانی که می‌خواهند کاری کنند، می‌باشد. اگر ما و رسانه‌ها این کار را انجام ندهیم اشتباه است. رسانه‌ها مهم ترین راه در یک جامعه هستند.

حسین کلانی در جواب سوال حضور در هئیت مدیره پرسپولیس پاسخ داد: من واجد شرایط آن نیستم. گفته بودم که اگر کسی مسئولیتی را قبول می‌کند باید ببنید شرایطش را دارد یا خیر. وقتی می‌بینم شرایطش را ندارم دلیلی ندارد بیایم و کسی باید بیاید که می‌تواند کمک و کار کند. چند شرط است که اصولا کسی که به عنوان مدیر انتخاب می‌شود و می‌خواهد در تشکیلاتی کار کند باید آن را داشته باشد. مثلا اگر من در هیئت مدیره‌ی پرسپولیس که این باشگاه عشق و زندگی من است بروم باید شرایطش را داشته باشم. من نه آن پول را دارم و نه آن ارتباطات را چون در مملکت ما کار اصلی را انجام می‌دهد. به صرف اینکه فقط عضو هیئت مدیره شوم چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ بایدجا را برای جوان‌ترها باز کنیم چرا که تفکرات آن‌ها بهتر از ماست. ما در دنیای دیگری سیر می‌کنیم. این باعث می‌شود دوستان من اگر تمایلی داشته باشند می‌گویند اما نباشد بهتر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر