3

نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد

  • کد خبر : 360485
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

نتایج نهایی پذیرش رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون در چهارم مهرماه ۱۴۰۰ منتشر شده است و نتایج پذیرش در دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ امروز ۲۱ مهرماه اعلام شد.

متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شده می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از جزئیات ثبت نام خویش مطلع شوند.

ثبت نام از افراد پذیرفته شده به صورت مجازی انجام می پذیرد و پذیرفته شدگان لازم است به منظور اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) واحد برادران به نشانی: www. isu.ac.ir و واحد خواهران به نشانی: www.isuw.ac.ir مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه ثبت نام موسسه در زمان مقرر، بمنزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

آن‌ دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج کنکور سال ۱۴۰۰ در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌هایی تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، باید از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام و به تحصیل بپردازند و ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور ۱۴۰۰ (منتشر شده در چهارم مهرماه ۱۴۴۰) مدارک ثبت‌نامی را تهیه و به دانشگاه ارائه کنند.

متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض باید موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری کنند.

افق نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر