4

قربانی بزرگ خریدهای جدید استقلال در فکر جدایی !

  • کد خبر : 360549
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

به نظر می رسد که خریدهای جدید و خارجی استقلال فاصله چندانی تا آبی پوش شدن ندارند و از طرفی خرید روزبه چشمی باعث قربانی شدن سینا خادم پور در خط دفاع شده و او دنبال جدایی از آبی ها است.

سینا خادم پور :: ورزش سه

فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال درصدد اضافه‌کردن ۳ بازیکن خارجی به تیمش است و از ۲ خرید احتمالی آبی‌ها رونمایی شده است.

یکی از اهداف مجیدی تقویت استقلال در پست دفاع راست است، بر این اساس کوین یامگا، مدافع راست ۲۵ ساله‌ای است که مدنظر مجیدی قرار دارد. او هم‌اکنون در تیم وایله بولد دانمارک توپ می‌زند و همبازی سعید عزت‌اللهی است.

یامگا متولد فرانسه است اما اصلیتی کامرونی دارد و در فصل جدید لیگ دانمارک در ۱۱بازی به میدان رفته و ۲ پاس گل هم داده است. او کارش را از تیم جوانان کیه‌وو ایتالیا آغاز کرد و سپس به تیم‌های سیه‌نا، آرزو، کارپی و پسکارا در ایتالیا قرض داده شد.

یامگا در ادامه راهی کشورش و تیم لابریچونه فرانسه شد و پس از بازگشت به کیوو، فوتبال پرتغال و تیم آوس را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد.

او سرانجام در سال ۲۰۲۰ به وایله بولد کلاب پیوست. سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن فرانسوی- کامرونی را ۳۵۰ هزار دلار تخمین زده و حالا باید دید استقلالی‌ها با چه مبلغی با او به توافق می‌رسند.

مهاجم ۳۲ ساله در استقلال؟

فرهاد مجیدی با از دست دادن مهدی قائدی و قرار دادن نام دیاباته در لیست مازاد، حالا درصدد تقویت خط حمله تیمش است. رودی فیلیپه گشتات، مهاجم ۳۲ ساله و فرانسوی که سال‌ها در لیگ برتر جزیره توپ زده، مدنظر فرهاد مجیدی است و قرار است ظرف یکی دو روز آینده به ایران بیاید و بعد از حضور در تست‌های پزشکی کارش را شروع کند.

این مهاجم ۱۹۳سانتی‌متری سابقه بازی در تیم‌های بلکبرن راورز، استون‌ویلا، میدلزبرو و پاناتینایکوس را دارد و فصل گذشته نیز در لیگ استرالیا توپ زده است.

گشتات فصل پیش در ۱۴مسابقه‌ای که برای تیمش به میدان رفته، ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

او در ۵ فصل گذشته ۵۷ مسابقه برای تیم‌های خود انجام داده که ۲۲ بار موفق به گلزنی شده است.

گفته می‌شود این دو بازیکن با نظر گابریل پین به استقلال اضافه می‌شوند. البته آبی‌ها در پست هافبک تهاجمی یا وینگر هم قرار است یک بازیکن به تیمشان اضافه کنند ولی هنوز نام این بازیکن رسانه‌ای نشده است.

خادم پور جدا می‌شود؟

گفته می‌شود سینا خادم پور، مدافع – هافبک جوان استقلالی‌ها که سال‌های زیادی است در این تیم حضور دارد، بعد از اضافه‌شدن روزبه چشمی به جمع شاگردان مجیدی و احتمال نرسیدن بازی به او، تصمیم به جدایی گرفته است.

این بازیکن که گفته می‌شود پیشنهادی از نفت مسجدسلیمان دریافت کرده، در صحبت با فرهاد مجیدی خواهان جدایی شده و قصد دارد فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

خادم‌پور فعلا در تمرینات استقلال حضور دارد اما خودش خواهان جدایی است و منتظر مانده تا مسئولان باشگاه و فرهاد مجیدی درباره‌اش تصمیم بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر