مشکل جدید نفت مسجد سلیمان با فراز کمالوند

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فردا در چارچوب هفته اول لیگ بیست و یکم، به مصاف پیکان خواهد رفت اما سرمربی تیم نفتی قادر به نشستن روی نیمکت این تیم نیست.

فراز کمالوند که در فصل گذشته بدون هماهنگی باشگاه سایپا از این تیم جدا شد، در قراردادش با نارنجی پوشان بندی دارد که طبق  آن موظف است برای جدایی مبلغ یک میلیارد تومان پرداخت کند اما تا به حال و در آستانه بازی اول نفت مسجد سلیمان چنین اتفاقی رخ نداده است.

مشکل جدید نفت مسجد سلیمان با فراز کمالوند

به همین خاطر سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان برای اینکه فردا مقابل پیکان روی نیمکت تیمش بنشیند تنها دو راه دارد. او یا باید با باشگاه سایپا به توافق برسد و رضایتنامه خودش را دریافت کند که در این مورد باید مسائل حقوقی و الزاماتی که در این قرارداد وجود دارد رعایت شود.

یا اینکه کمالوند باید قراردادش را با سایپا یک طرفه فسخ کند که در این صورت باشگاه سایپا به دلیل عدم پرداخت رقم رضایتنامه از این مربی شکایت خواهد کرد.

با توجه به این شرایط، سرمربی فعلی نفت مسجدسلیمان با برخی مدیران باشگاه صحبت‌ها و مذاکراتی را انجام داده اما نحوه جدایی او از نارنجی پوشان باعث دلخوری باشگاه صنعتی است و تا به حال توافقی در این مورد حاصل نشده است.