7

 وعده جدید فرهاد مجیدی به هواداران استقلال + تصویر

  • کد خبر : 360858
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۸

امید و انرژی مثبتی که تیم مدیریتی آقای مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال آوردند، زمینه‌ساز خبر‌های خوب و مهمی برای باشگاه محبوب‌مان خواهد بود.

قرارداد سه ساله فرهاد مجیدی به طور رسمی امضا شد.

استقلال در شرایطی مهیا می‌شود تا اولین بازی اش در لیگ برتر ایران را شروع کند که لبخند رضایت به لب فرهاد مجیدی برگشته است. سرمربی استقلال که پیش از این انرژی زیادی را صرف سروکله زدن با مدیران سابق استقلال کرده بود حالا کاملا روز‌های متفاوتی را تجربه می‌کند.

به گزارش فرارو، دلیل تازه رضایت فرهاد مجیدی، امضای رسمی قرارداد سه ساله اش با استقلال است. او که پیش از این و طبق قراردادی که با استقلال داشت، تا پایان رقابت‌های این فصل، سرمربی استقلال بود حالا به مدت ۳ سال دیگر این قرارداد را تمدید کرده تا دست کم تا سال ۱۴۰۳، اگر اتفاق خاصی نیفتد، سرمربی استقلال باقی بماند.

این خبر البته مربوط به اولین روز کاری مصطفی آجرلو، مدیرعامل جدید استقلال است، ولی شب گذشته به طور رسمی قرارداد مجیدی امضا شد. سرمربی استقلال هم بعد از تمدید قرادادش با استقلال وعده جدیدی به هواداران این باشگاه داده و گفته که این اتفاق، آغاز یک مسیر تاریخی برای استقلال است. فرهاد مجیدی پس از این تمدید قرارداد در صفحه اینستاگرامش نوشت: امید و انرژی مثبتی که تیم مدیریتی آقای مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال آوردند، زمینه‌ساز خبر‌های خوب و مهمی برای باشگاه محبوب‌مان خواهد بود. وظیفه خودم می‌دانم که از درایت مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تشکر کنم و بدون تردید این آغاز یک مسیر تاریخی برای استقلال خواهد بود.

(عکس) وعده جدید فرهاد مجیدی به هواداران استقلال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر