6

ابراهیم شکوری راز عدم حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس را فاش کرد + سند

  • کد خبر : 360955
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

نمی‌توان گفت جادوگر ولی خیلی شفاف بگویم وجود دارد و من به شخصه اعتقادی ندارم و اکثر فوتبالیت‌ها هم فکر می‌کنم نداشته باشند چون اگر قرار بود جادو و جمبل تاثیر گذار باشد الان باید هند و کشورهای دیگر چند دوره قهرمان جام جهانی می‌شدند

ابراهیم شکوری:جواب وریا نمی‌دهم

ابراهیم شکوری مدیر اجرایی پیشین یرخ های پایتخت معتقد است که کسی باید عضو هیئت مدیره پرسپولیس شود که بتواند منابع مالی را تامین کند و او این توان را ندارد.

ابراهیم شکوری که سابقه همکاری مدیریتی در فدراسیون فوتبال و پرسپولیس را دارد در خصوص حواشی ایجاد شده برای تیم ملی صحبت کرد.

ابراهیم شکوری در ابتدای حرف‌هایش گفت:شهدای چوار یک اتفاقی بود که در دنیا بی نظیر بود و مظلومیت ما را می‌رساند و حتی به زمین‌های فوتبال ما هم رحم نشد و اینکه جوان‌های ما در آن دوره چه رشادت‌هایی انجام دادند و مسئولین و مردم باید مسیر را طوری برویم که مدیون شهدا نشویم.

او در مورد بحث مدیریتی پرسپولیس گفت:در رابطه با پرسپولیس، این تیم که پنج دوره قهرمان پیاپی شده و دو دوره فینالیست آسیا شده نیازمند این است که افراد هیئت مدیره نفرات توانمندی باشند چون این تیم فقط باشگاه فوتبال نیست بلکه تمام اجتماع را درگیر می‌کند. آقای صدری زحمت می‌کشد و آن چیزی که در پرسپولیس اتفاق میفتد که من به عنوان هوادار، بازیکن و مسئول در آنجا حضور داشتم، نیازمند این است کسانی بیایند که بتوانند منابع مالی خوبی را تزریق کنند و امیدوارم آقای صدری منبع  خوبی تزریق کند و تیم به جایی برسد که مشکلات مالی نداشته باشد.

او در مورد اسامی مطرح شده برای مدیریت این تیم گفت:من فکر می‌کنم قبل از بازی‌ها این صحبت‌ها تیم را به حاشیه می‌برد ولی کسی که قرار است بیاید باید بتوانند منابع مالی خوبی را تامین کند تا هواداران نیازمند در آرامش کار را جلو ببرند. شما دیدید که آقای کلانی گفتند که با توجه به اینکه آن منابع مالی و ارتباطات را ندارد نمی‌تواند در باشگاه باشد و قطعا من و امثال من هم همین شرایط را داریم.

او در خصوص اختلافاتی که در تیم ملی به وجود آمده گفت:

اگر مسائل تیم ملی را از فدراسیون بپرسید بهتر است چون من در جریان نیستم ولی آن چیزی که هست، قطعا آرامش تیم بهترین چیز است. فوتبال یک ورزش گروهی است و اینکه بگوییم بازیکنان کار را انجام داده‌اند، فدراسیون انجام داده، مربی انجام داده یا یک بنده خدای دیگری(!) زیاد منطقی نیست. فوتبال یک ورزش گروهی است و حتی ماساژور و تدارکات هم تاثیر گذارند ولی فوتبال داخل زمین است و قطعا بازیکنان تاثیر دارند و کسی از بیرون فوتبال نمی‌تواند به ما کمک کند.

شکوری در مورد VAR گفت:در ریز بحث قرارداد برای VAR نیستم اما آن مسیری که ما قبلا می‌رفتیم این بود که با توجه به نیاز و شرایط کشور زیر نظر فیفا بومی سازی کنیم و آن موقع سیاست فدراسیون بومی سازی VAR بود و الان در جریان نیستم. ما تلاش می‌کردیم لایسنس‌های فیفا را برای بومی سازی بگیریم و یک کلاسی هم در قطر برگزار شد ولی شاید قوانین عوض شده که مجبور شدند  سیستم VAR را وارد کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد بحث حضور جادوگر در فوتبال ایران گفت:نمی‌توان گفت جادوگر ولی خیلی شفاف بگویم وجود دارد و من به شخصه اعتقادی ندارم و اکثر فوتبالیت‌ها هم فکر می‌کنم نداشته باشند چون اگر قرار بود جادو و جمبل تاثیر گذار باشد الان باید هند و کشورهای دیگر چند دوره قهرمان جام جهانی می‌شدند و من به شخصه فکر می‌کنم بازیکنان هیچ اعتقادی ندارند و بازی در زمین است. فوتبال داخل زمین است و فکر نمی‌کنم جادو تاثیر داشته باشد ولی از قدیم این مسئله در ایران وجود داشته است. من نمی‌دانم جادوگر واقعا وجود دارد یا نه و الان هم داخل سیستم نیستم که بدانم چه کسانی با فدراسیون همکاری می‌کنند و به هرحال ماهم نام امیر اسکندری را شنیدیم و اگر این اشخاص کنار تیم‌ها هستند باید مسئولین آن تیم پاسخگو باشند و نه می‌شود تایید کرد و نه تکذیب. من اعتقاد دارم همه چیز با تلاش و خواست خدا اتفاق میفتد و عامل سومی وجود ندارد. امیدوارم تیم ملی با همین اقتدار ادامه دهد و حاشیه‌ها کم شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر