2

داماد زاکانی پذیرفته که «چشم و گوش» شهردار تهران باشد!

  • کد خبر : 361158
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

سخنگوی شورای شهر تهران در یادداشتی درباره حکم انتصاب جدید شهردار تهران نوشت: اینکه تهران باید کلانشهر الگوی جهان اسلام شود جز با تحول در بستر فناوری اطلاعات میسر نیست.

شهرداری تهران سازمان بزرگی است که کل عملیات مدیریت اجرایی، خدمات رسانی، نظارت، بازرسی، ارزیابی نیاز به اشراف لحظه‌ای در یک بستر امن مبتنی بر IT و هوشمندسازی حداکثری دارد.

وی اضافه کرد: حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا علاوه بر فعالیت‌های مشخص اجرایی همکاران شهرداری در سازمان فاوا، معاونتها، سازمان‌ها و شرکتها، نیازمند یک مرکز مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰% مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: لذا آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد.

نادعلی ادامه داد: البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد و البته حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.

سخنگوی شورا نوشت: به نظر می‌رسد اصرار زاکانی بر اعلام این موضوع و صدور حکم علنی در زمینه‌ای محدود و مشخص برای حیدری هم بر این اساس است که اولا ضرورت اعتماد کامل در این حوزه بوده و ثانیا کسی گمان نکند نزدیکان او قرار است در هر زمینه‌ای دخالت کنند و ثالثا همه چیز باید برای مردم عزیز، بطور شفاف بیان و تبیین شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر