7

غیبت بحث برانگیز ستاره استقلال ؛ فرهاد مجیدی اولتیماتوم جدی داد

  • کد خبر : 361171
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال به ستاره نیمکت نشین تیمش اولتیماتومی جدی داد که برای رسیدن به ترکیب اصلی باید خوب تمرین کند.

قاسمی‌نژاد فصل رویایی خود را تکرار می‌کند؟ - ایسنا

سرمربی تیم فوتبال استقلال به امین قاسمی‌نژاد ستاره نیمکت نشین تیمش اولتیماتومی جدی داد که برای رسیدن به ترکیب اصلی باید خوب تمرین کند.

غیبت سوال برانگیز امین قاسمی‌نژاد در ترکیب تیم فوتبال استقلال و نیمکت‌نشینی او این سوال را برای هواداران به وجود آورده که چرا بازیکنی که با دردسرهای فراوان به عضویت آبی‌پوشان درآمد این روزها در ترکیب ثابت استقلال حضور ندارد.

گفته می‌شود قاسمی‌نژاد هنوز نتوانسته است نظر مثبت کادرفنی به ویژه سرمربی تیم را نسبت به خود جلب کند به همین دلیل او در ترکیب ثابت تیم مجیدی فعلاً جایی ندارد!

یکی از اولویت‌های فرهاد مجیدی حضور با انگیزه بازیکنان در جریان تمرینات است و چنانچه بازیکنی از مرز آمادگی دور باشد قطعاً نیمکت نیشن خواهد شد، از آنجا که قاسمی‌نژاد هنوز نتوانسته در جریان تمرینات خود را به کادر فنی استقلال تحمیل کند، از ترکیب ایده‌آل مجیدی خارج شده است.

گفته می‌شود مجیدی به وی توصیه کرده برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم باید انرژی بیشتری به خرج دهد تا کادر فنی متقاعد شود؛ در غیر اینصورت کار برای او سخت‌تر خواهد شد و از پازل فنی تیم خارج می‌شود.

حالا باید دید با توجه به این اولتیماتوم جدی از سوی کادرفنی به امین قاسمی‌نژاد آیا وی برای جبران مافات در قامت یک ستاره در تمرینات حاضر خواهد شد یا اینکه همچنان بی انگیزه در تمرینات شرکت خواهد کرد.

با وجود درخشش بازیکنان جوان استقلال در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر و انگیزه فراوان آن‌ها برای درخشش در ترکیب تیم چنانچه قاسمی‌نژاد به همین روال ادامه دهد ممکن است خیلی زود رویای درخشش با پیراهن استقلال را از دست بدهد، چون کادرفنی صراحتاً به تمام بازیکنان استقلال اعلام کرده کسانی که در جریان تمرینات تمام توان خود را به کار گیرند و با جان و دل بازی کنند در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت در غیر اینصورت باید خود را برای نیمکت نشینی آماده کنند.

امین قاسمی‌نژاد در نخستین بازی استقلال در لیگ بیست و یکم از دقیقه ۷۸ به جای ارسلان مطهری به میدان آمد، اما عملکرد درخشانی نداشت و در بازی دوم مقابل ذوب آهن فرصت بازی پیدا نکرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر