3

استقلال دلتنگ مهاجم خارجی اش می‌شود؟

  • کد خبر : 361192
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

این روز‌ها مهاجم خارجی فصل پیش استقلال در اوج است.

استقلال کارش را در لیگ برتر ایران با موفقیت شروع کرده و بعداز ۲ بازی با ۲ برد، ۶ امتیازی شده و در جمع تیم‌های رده بالای جدول قرار گرفته است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که آن‌ها به تازگی یکی از خرید‌های خارجی شان را هم در ترکیب قرار داده اند و حسابی درخشیده است.

به گزارش فرارو، استقلال با فرهاد مجیدی در این فصل در تلاش بود تا هر طور شده یکی دو بازیکن خارجی را بخرد. آن‌ها در اولین اقدام به سراغ خریدن کوین یامگا رفته و توانستند این بازی را از وایله دانمارک خریداری کنند. به غیر از او، رودی ژستد، مهاجم سرشناس دیگری را هم از لیگ یونان آورده اند تا او را هم در بازی‌های بعدی به زمین بفرستند.

خریدن یامگا در گام اول نشان داد که فرهاد مجیدی اشتباه نکرده است؛ او به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال برابر ذوب آهن به میدان رفت و هر دو گل تیمش را زد. نکته جالب اینکه او در پست غیرتخصصی اش یعنی مهاجم به میدان رفت و درخشید. حالا درست است که بازیکن خارجی جدید استقلال در این فصل در اولین گام درخشیده، ولی همزمان، شیخ دیاباته، مهاجم فصل پیش استقلال که در فهرست تمدیدی‌های فرهاد مجیدی قرار نگرفت هم حسابی روی فرم است و می‌درخشد.

او که به لیگ قطر رفته تا مجددا شاگرد استراماچونی، سرمربی سابق استقلال شود، در این چند بازی در لیگ قطر، گل کاشته و همین شب گذشته موفق به ثبت هت تریک برابر الخور شد. دیاباته که این روز‌ها ستاره خط حمله الغرافه است، فصل پیش در استقلال چندان مورد استفاده قرار نگرفت. این بازیکن، اما حالا در ۴ بازی که در ترکیب الغرافه قرار گرفته توانسته ۶ گل بزند! رکوردی بی نظیر که بار دیگر ارزش‌های این مهاجم اهل مالی را به نمایش می‌گذارد.

شاید این روز‌ها با درخشش یامگا و خرید رودی ژستد، کسی به فکر دیاباته نباشد، ولی باید دید استقلالی‌ها در ادامه فصل دلتنگ دیاباته، مهاجم خارجی فصل پیش می‌شوند یا خیر.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر