ترکیب احتمالی تراکتور در بازی امروز با استقلال در هفته سوم

تیم تراکتور در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران باید مقابل استقلال در تهران به میدان برود. این تیم هفته اول مسابقات را با شکست ۴ بر یک مقابل گل گهر پشت سر گذاشت اما در هفته دوم با پیروزی ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت، جبران کرد تا با روحیه ای بالا خود را آماده تقابل حساس هفته سوم با شاگردان فرهاد مجیدی کند.

تراکتور هفته اول را بدون خریدهای تابستانی خود پشت سر گذاشت اما در هفته دوم با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش توانست با ترکیبی کامل مقابل صنعت نفت در تبریز صف آرایی کند؛ فیروز کریمی که تیمش با باز شدن پنجره شرایط بهتری پیدا کرده امروز به دنبال پایان دادن به طلسم ۱۳ ساله خود مقابل استقلال است؛ او بیش از یک دهه است که به عنوان مربی در تیم های مختلف نتوانسته استقلال را شکست دهد و از آخرین پیروزی تراکتور مقابل استقلال نیز ۲ سال و نیم می گذرد.

ترکیب احتمالی تراکتور در بازی امروز با استقلال در هفته سوم

با توجه به تغییر شرایط در تراکتور اما به نظر می رسد که فیروز کریمی و شاگردانش امروز حریف سرسختی برای استقلال باشند. آنها در بازی امروز قطعا محمدرضا اخباری را درون دروازه خود خواهند داشت؛ بازیکنی که این فصل کاپیتان اول سرخ پوشان نیز به شمار می رود و انگیزه بالایی دارد تا بتواند برخلاف دو بازی فصل گذشته مقابل استقلال، موفق به کلین شیت شود.

در خط دفاعی با آماده شدن هادی محمدی به نظر می رسد که شاهد حضور او در کنار عبدالله حسینی باشیم. در کناره ها هم ابوالفضل رزاق پور بعد از عملکرد خوبی که در بازی با صنعت نفت داشت به همراه عبدالله ناصری شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

اکبر ایمانی که برخلاف دو بازی قبلی تراکتور در برابر صنعت نفت خوب بازی کرد، هافبک دفاعی تیمش در بازی با استقلال خواهد بود و با توجه به تیمی که قرار است مقابل آن بازی کنند، فیروز کریمی به احتمال زیاد یک بازیکن دیگر  را نیز در این پست به کار خواهد برد؛ شاهین ثاقبی که در این مدت بازی در این پست را هم تجربه کرده به احتمال زیاد زوج ایمانی در میانه میدان خواهد بود. کمی جلوتر پیش بینی می شود سعید واسعی برخلاف بازی قبل فیکس بازی کند و یار سامان نریمان جهانی باشد که یکی از برگ های برنده تراکتور در برابر استقلال به شمار می رود.

در خط حمله هم با توجه به مصدومیت محمد عباس زاده، شاهد تشکیل زوج طلایی او با پیمان بابایی نخواهیم بود و این بهترین خبر برای استقلالی هاست؛ البته پیمان در بازی قبلی دبل کرد و اینک در اوج آمادگی روحی عزم خود را جزم کرده تا در هفته سوم هم دروازه استقلال را در تهران باز کند. زوج او در بازی امروز به نظر می رسد که بهزاد سلامی باشد مگر اینکه فیروز کریمی بخواهد یک سورپرایز رو کند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی تراکتور در بازی امروز به شرح زیر پیش بینی می شود:

محمدرضا اخباری

ابوالفضل رزاق پور، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، هادی محمدی

اکبر ایمانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، سعید واسعی

بهزاد سلامی، پیمان بابایی