4

جزئیات جلسه اعضای شورا و شهردار تهران با موضوع انتصابات در شهرداری

  • کد خبر : 361387
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

سخنگوی شورای شهر تهران درباره جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورای شهر تهران با شهردار با موضوع فرآیند انتصابات در شهرداری توضیح داد.

 

علیرضا نادعلی شهرستاکی کیست ؟(بیوگرافی و سوابق علیرضا نادعلی شورای شهر ) -  عصر شهروند

به گزارش افق نیوز ، «علیرضا نادعلی» در حاشیه برگزاری نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه صبح امروز با حضور اعضای رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر تهران و شهردار و چند تن از معاونین وی و همچنین مسئولان کانون ارزیابی و انتصابات شهرداری تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه آقای «حسام حبیب‌الله» مسئول کانون ارزیابی انتصابات شهرداری تهران توضیحاتی را درباره فرآیند انتصابات و مراحل مختلف آن مصاحبه‌ها و روش‌های علمی ارائه کرد و در ادامه نیز برخی از موضوعات و موارد و ایرادات از سوی اعضا ارائه شد که در ادامه نیز توسط زاکانی شهردار تهران به این موارد پاسخ داده شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در این جلسه به بحث ادامه انتصابات و روش آن پرداخته شد. همچنین در این جلسه اعضای شورای شهر تهران نسبت به مدل علمی این انتصابات آگاهی پیدا کردند و البته ایرادات خود را نیز مطرح کردند.

نادعلی ادامه داد: آنچه موجود است استفاده از کانون ارزیابی انتصابات شهرداری تهران است که این کانون سابقه ۱۰ ساله را دارد و در دوران محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران نیز از همین روش و تیم در بحث انتصابات استفاده می‌شده است.

وی ادامه داد: البته در این جلسه صحبت‌ها و نظرات درباره انتصابات توسط اعضا مطرح و هر کدام از اعضا دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند که به هر حال هر کدام از این دیدگاه‌ها متفاوت است ولی موضوعی که در جلسه امروز بر آن صحه و تأکید گذاشته شد این است که شورا هیچ‌گونه فشاری بر انتصابات نداشته و نخواهد داشت و این انتصابات بر روال قانونی خود انجام خواهد شد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361387

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر