6

‌جدی‌ترین گزینه استانداری البرز در دولت سیزدهم + سوابق

  • کد خبر : 361455
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

“سعید زرندی” به عنوان جدی‌ترین گزینه استانداری البرز در دولت سیزدهم مطرح است.

‌جدی‌ترین گزینه استانداری البرز در دولت سیزدهم + سوابق

به گزارش افق نیوز ، تاکنون گزینه‌های احتمالی زیادی برای تصدی پست استانداری البرز مطرح شده و گمانه‌زنی‌های بسیاری نیز در این باره در فضای مجازی و محافل مختلف انجام می‌شد تا اینکه امروز سعید زرندی معاون سابق طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان جدی‌ترین گزینه استانداری البرز مطرح شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، عضو شورای معاونین وزارت ICT از شهریور ۹۵ تا آذرماه ۱۳۹۷، معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و نظارت بر امور شرکت‌های صندوق بازنشستگی فولاد از ۹۳ تا شهریور ۹۵ بخشی از سوابق سعید زرندی است.

وی دکتری مدیریت دولتی گرایش توسعه دانشگاه علامه طباطبایی دارد و جانشین «رضا رحمانی» وزیر وقت صنعت در ستاد اقتصاد مقاومتی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. البته بایستی عملکرد ضعیف مدیریتی ایشان رادرفرودگاه پیام حادثه سقوط هواپیما پروژهای عقیم و ناتمام بدون کارشناسی با صرف هزینه هنگفت از بیت المال از قبیل سولهS3 بر سکار آوردن مدیران کم تجربه و پرونده دار در سازمان بازرسی استخدام نیروه های متعدد بدون مجوز عدم توجه به نیروهای کارآمد و ارزشی قدیمی مجموعه شرکت و همچنین عدم تحقق شعار ایشان در وزارت صمت که همان ایجاد ۲۵۰ هزار شغل در کشور مورد توجه قرار گیرد . هر چند تمامی استانداران منصوب در استان البرز عملکردشان همانند این گزینه پیشنهادی می باشد مضافا اینکه ایشان بلحاظ گرایش سیاسی اطلاح طلب در سایه اصول گرا یی می باشد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر