9

مهاجم جدید استقلال در آستانه جدایی!/ واکنش احتمالی فرهاد مجیدی

  • کد خبر : 361469
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

محمدرضا آزادی مهاجم جوان استقلالی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد، حالا با توجه به حضور مهاجمان پرتعداد نگران آینده اش است. استقلال برای لیگ بیست و یکم مهاجمان زیادی را در جمع خود دارد. ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا آزادی و رودی ژستد ۵ مهاجم […]

آزادی در میان قناری‌ها/ محمدرضا جایگزین یک بازیکن فلسطینی شد - ایرنا

محمدرضا آزادی مهاجم جوان استقلالی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد، حالا با توجه به حضور مهاجمان پرتعداد نگران آینده اش است.

استقلال برای لیگ بیست و یکم مهاجمان زیادی را در جمع خود دارد. ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا آزادی و رودی ژستد ۵ مهاجم تخصصی آبی پوشان هستند و به این جمع گاهی اوقات کوین یامگا  هم اضافه خواهد شد.

در چنین شرایطی محمدرضا آزادی که به تازگی به استقلال اضافه شده، ممکن است زمان کمتری برای بازی کردن داشته باشد و به همین خاطر گفته می‌شود او بدش نمی‌آید فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

آزادی ظاهرا صحبت هایی را با فرهاد مجیدی نیز در این خصوص انجام داده اما هنوز موافقت سرمربی را نگرفته است. مجیدی بعد از دیدار با تراکتور در نشست خبری اعلام کرد که اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهد و به نظر می‌رسد در این خصوص مصمم است. سرمربی استقلال درباره نفرات دیگر تیمش نیز چنین موضعی را اعلام کرد و حالا باید دید نظرش درباره تصمیم آزادی ۲۲ ساله چیست.

نکته مهم این است که آزادی در سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال است و لیست آبی ها را پر نمی‌کند. به همین خاطر بعید است مجیدی اجازه جدایی به او نیز بدهد. هرچند که باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر