فرهاد خط و نشان کشید/ مظاهری قصد جدایی از استقلال را ندارد

«من به باشگاه هم اعلام کردم، به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم. او جوان است و می‌تواند ۱۰‌سال گلر تیم ملی باشد. در مورد سایر بازیکنان می‌توانیم با باشگاه‌ مذاکره کنیم.» همین صحبت‌های فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور، نشان می‌دهد که او قصد دارد برای دروازه‌بان مطرح تیمش خط و نشان بکشید.

رشید مظاهری که بعد از فسخ قرارداد با استقلال، دوباره با این باشگاه قرارداد بست می‌دانست امسال کار بسیار سختی برای بازی کردن در تیمش خواهد داشت و قعلا در این یه هفته ابتدایی لیگ هم واکنش منفی به بازی نکردن نداشته است.

با این همه شایعاتی در روزهای اخیر درباره اینکه شاید مظاهری از استقلال درخواست جدایی داشته باشد مطرح شد و این واکنش فرهاد مجیدی می‌تواند به نوعی خط و نشان برای او باشد که در صورت درخواست جدایی، می‌تواند با باشگاه مذاکره کند!

البته مطلع شدیم که رشید مظاهری اعلام کرده هیچ درخواستی برای جدایی از استقلال ندارد و حتی اگر حضورش روی نیمکت تداوم داشته باشد باز هم در این تیم باقی خواهد ماند. این در حالی است که شنیده می‌شود یکی از تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب مظاهری است و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.