3

مدیرعامل آلومینیوم اراک: تماشاگران دیدارمان با پرسپولیس،‌ مدیران و همراهان آنها بودند/ مهاجمی جوان‌تر و بهتر از منشا می‌خریم

  • کد خبر : 361512
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت، ۱۵۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه امام خمینی (ره) در دیدار روز گذشته آلومینیوم – پرسپولیس مدیران استانی و همراهان آنها بوده‌اند.

 

مدیرعامل آلومینیوم اراک: تماشاگران دیدارمان با پرسپولیس،‌ مدیران و همراهان آنها بودند/ مهاجمی جوان‌تر و بهتر از منشا می‌خریم

حمید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پیروزی به موقع و قاطعانه‌ای کسب کردیم. با لطف خدا، تلاش مربیان و عوامل باشگاه یکدلی خوبی در آلومینیوم ایجاد شده است و باید همین نتایج رقم بخورد. لطف خدا شامل حال ما شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خدا را شکر که توانستیم قدم کوچکی برای مردم اراک برداریم.

پاداش شکست پرسپولیس امروز به حساب بازیکنان واریز می‌شود
وی در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی به بازیکنان و مربیان آلومینیوم اراک تعلق می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: پاداش اعضای تیم، پیش از پایان وقت اداری امروز سه‌شنبه به حساب آنها واریز می‌شود. اعتقاد داریم نباید فاصله‌ای میان پیروزی و پرداخت پاداش‌ها ایجاد شود و سقف زمانی پرداخت پاداش، تا بازی بعدی تیم است. اعضای کانون هواداران باشگاه آلومینیوم هم برای این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و ۴۸ ساعت برای طرح موزائیکی وقت گذاشتند.

نمی‌خواهیم توقعات را نسبت به آلومینیوم افزایش دهیم
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد افزایش انتظارات از شاگردان رسول خطیبی و اینکه آیا آنها ممکن است به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست یابند یا خیر، تصریح کرد: ما در برنامه‌ریزی‌های خودمان به کم قانع نیستیم و می‌خواهیم کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم، اما فصل دوم حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم و نمی‌خواهیم توقع مردم را افزایش دهیم. خطیبی هم با اتفاقات معمولی قانع نمی‌شود و می‌خواهد کارهای نشدنی انجام دهد.

حدود ۱۰۰ میلیون تومان به اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بدهکاریم
محرابی در واکنش به اظهارنظر مدیران ورزشی استان مرکزی راجع به بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی باشگاه بابت اجاره ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خاطرنشان کرد: ما کمتر از نیمی از این مبلغ را به اداره کل ورزش و جوانان بدهکار هستیم و مشکلی برای پرداخت آن نداریم. با مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت دوومیدانی استان توافق می‌کنیم که ورزشگاه، به باشگاه آلومینیوم واگذار شود. هیئت دوومیدانی باید از پیست ورزشگاه استفاده کند و رئیس این هیئت، از قهرمانان استان مرکزی است. مقرر شد در صورت همزمانی مسابقات دوومیدانی با فوتبال، اولویت با فوتبال باشد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک , تیم فوتبال پرسپولیس , گادوین منشا , تیم فوتبال مس رفسنجان ,

افراد حاضر در ورزشگاه امام خمینی (ره)، مدیران و همراهان آنها بودند
وی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به حضور حدود ۱۵۰ هوادار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: پرسپولیس و استقلال تیم‌های ریشه‌داری هستند و هواداران فوتبال برای این دو تیم، بیشتر از سایر تیم‌ها اهمیت دارند. افراد حاضر در ورزشگاه امام خمینی (ره) هواداران عادی نبودند؛ بلکه مدیرانی بودند که با همراهان خود به ورزشگاه آمدند. امیدوارم سازمان لیگ جریمه‌ای در این باره برای ما در نظر نگیرد.

ما همه کارهای منشا را انجام دادیم، مس رفسنجان از آن استفاده کرد
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد پیگیری حقوقی پیوستن گادوین منشا به مس رفسنجان، با وجود عدم عقد قرارداد با مهاجم نیجریه‌ای عنوان کرد: ما قراردادی با منشا نبستیم،‌ اما کارهای ورود او به ایران از جمله درخواست ویزا را انجام دادیم و پیش‌قرارداد را فرستادیم. همه کارهای منشا را ما انجام دادیم، اما مس از آن استفاده کرد. نمی‌دانم منش پهلوانی در فوتبال کجاست. هر زمانی به مدیر برنامه‌های منشا می‌گفتیم او چه زمانی می‌رسد، هر بار بهانه‌ای می‌آورد و بعد متوجه شدیم آنالیزور پیشین پیکان که در مس رفسنجان حضور دارد، او را به مس برده است.

یک مهاجم جوان‌تر و بهتر از منشا جذب می‌کنیم
محرابی با انتقاد از مدیران باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: شاید خیریتی بوده که منشا را جذب نکنیم، اما به من برمی‌خورد که اخلاق را رعایت نمی‌کنیم. ما یک مهاجم ایرانی رشید که جوان‌تر و بهتر از منشا خواهد بود، جذب می‌کنیم و در آینده هم بازیکنانی چون حامد پاکدل را به استقلال، پرسپولیس و تیم ملی تحویل می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361512

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر