5

پیشنهاد عجیب دختر شیرازی برای دیدار با مجیدی/ استقلالی‌ها شیراز را به هم ریختند

  • کد خبر : 361594
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

ازدحام بیش از حد طرفداران تیم استقلال در مسیر عبور اتوبوس این تیم تا محل اسکان کاروان آبی‌پوشان ترافیک شهر شیراز را قفل کرد.

پیشنهاد عجیب دختر شیرازی برای دیدار با مجیدی/ استقلالی‌ها شیراز را به هم ریختند

اعضای کاروان تیم استقلال که از طریق فرودگاه مهرآباد عازم شیراز شدند به محض ورود به این شهر به وسیله یک دستگاه اتوبوس به سمت هتل چمران محل اقامت این تیم حرکت کردند.

* نکته جالب توجه حضور پر تعداد طرفداران تیم استقلال در فرودگاه و همچنین مسیر حرکت اتوبوس استقلال به سمت هتل محل اقامتشان بود.

* هواداران این تیم که با اتومبیل یا موتورسیکلت در طول مسیر قصد داشتند خودشان را به اتوبوس استقلالی‌ها نزدیک کنند با در دست داشتن پرچم های آبی و به صدا درآوردن بوق های وسایل نقلیه خود همچنین شیپورهایی که در دست داشتند جو آرام هر روزه شهر شیراز را به طور کامل برهم ریختند.

* هواداران استقلالی که به طرز جالبی تعداد زیادی از آنها را بانوان تشکیل می‌دادند با صدا زدن نام بازیکنان استقلال در سطح شهر و اطراف اتوبوس استقلال قصد داشتند توجه آنها را جلب کنند.

* اتوبوس تیم استقلال حول و حوش ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به مقابل هتل چمران رسید اما به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت هیچ کس قادر به پیاده شدن از اتوبوس نبود.

* حضور چندین دستگاه اتومبیل نیروی انتظامی مقابل هتل و در مسیر کنار گذرهای رودخانه خشک به سمت بلوار چمران، شکل همیشگی شهر را تغییر داده و باعث شده بود ترافیک شیراز قفل شود.

* سرانجام پس از نیم ساعت معطلی اعضای تیم استقلال داخل اتوبوس شرایط به شکلی تغییر کرد که بازیکنان تیم قادر به پیاده شدن از آن شدند.

* نکته جالب تر اینکه قرار بود نشست خبری فرهاد مجیدی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در طبقه بیست و دوم هتل چمران برگزار شود و به همین خاطر خبرنگاران و اصحاب رسانه از حدود ساعت ۲۰ در محل این هتل حضور پیدا کرده بودند.

* اتفاق جالبتر این بود که طرفداران تیم استقلال از خبرنگاران درخواست می‌کردند آی.دی کارت خبرنگاریشان را در اختیارشان قرار دهند تا از این طریق وارد هتل چمران شده و با فرهاد مجیدی و یا ستاره های استقلال عکس یادگاری بیاندازند.

* یکی از دختران کم سن و سال استقلالی که پرچم تیم محبوبش را در دست داشت به یکی از خبرنگاران گفته بود شما بگویید که من دخترتان هستم تا داخل هتل شوم و بتوانم با فرهاد مجیدی عکس بگیرم.

* خبرنگار خبر ورزشی در شیراز بر این باور بود چنین اتفاقی طی ۸ سال گذشته که تیمی از شیراز در لیگ برتر حضور نداشت بی سابقه بوده و شیرازی ها پس از مدتها جو آرام شهرشان را اینگونه می دیدند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی شیراز جمعه ۱۴ آبان از ساعت ۱۶ با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر