6

۲ انتصاب و یک ابقا در استانداری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 361612
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

 استاندار آذربایجان شرقی در دو روز اخیر دو انتصاب و یک ابقا را در استانداری آذربایجان شرقی رقم زد که رامین نظامی‌خواه را به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

خرم استاندار آذربایجان شرقی شد - ایرنا

به گزارش افق نیوز ، رامین نظامی‌خواه با حکمی از سوی زین العابدین رضوی خرّم به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد و از ذوالفقار همتی در مدت حدود سه سال حضور در این مسئولیت قدردانی شد.

نظامی‌خواه چهارمین انتصاب استاندار آذربایجان شرقی پس از روی کار آمدن است که هر چهار نفر از نیروهای جوان و نخبه استان هستند و این انتصابات مورد استقبال گروه های مختلف مردمی و نخبگانی قرار گرفت. سلمانیان در معاونت توسعه مدیریت، کلامی در معاونت اقتصادی و یکانی در مدیرکلی حوزه استاندار، انتصابات روزهای اخیر استاندار است.

رامین نظامی خواه متولد ۱۳۶۹ کجوار تبریز است که مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات را از دانشکده صدا و سیما اخذ کرده است و پیش از این مسئولیت بسیج رسانه استان را بر عهده داشت و در این مسئولیت به خوبی درخشید.

اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی به عنوان مسئول شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است، در راستای تبیین خدمات و تلاش های دولت کار سنگینی را در پیش دارد که متاسفانه در چند سال گذشته این جایگاه به دلیل حضور افراد غیرمتخصص تنزل یافته بود.

دو روز پیش هم استاندار آذربایجان شرقی، محمد کلامی، دکترای اقتصاد و از اساتید دانشگاه را که سابقه اجرایی ارزشمندی دارد، به عنوان معاون اقتصادی استاندار منصوب کرد که این انتصاب هم به نوعی جوانگرایی در عرصه مدیریت اقتصادی استان محسوب می شود.

کلامی پیش از این در مسئولیت مدیرکلی کمیته امداد آذربایجان شرقی عملکرد خوبی از خود به یادگار گذاشت و به عنوان یک اقتصاددان، ایده های خوبی برای شتاب بخشیدن به توسعه اقتصادی استان دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم برای مدتی ابقا شد تا پروژه های نیمه تمام استان با جدیت دنبال شود و پروژه های مهم استانی با حمایت استاندار آذربایجان شرقی توسط معاون عمرانی استاندار پیگیری شود.

جواد رحمتی متولد سال ۱۳۴۲ بوده و مدرک کارشناسی ارشد معماری را از دانشگاه علم و صنعت و دکترای مدیریت ساخت را در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اخذ کرده است که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و سابقه بیش از ۴۰ ماه حضور در جبهه‌های جنگ را دارد.

جواد رحمتی پیش از این در مسئولیت‌های مختلف عمرانی در سازمان‌ها و نهادهای مختلف خدمت کرده است که ۱۰ سال معاونت عمرانی استانداری زنجان، ۳ سال معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، معاون اجرایی سازمان عمران شهرداری تهران و معاون فنی سرمایه گذاری شهرداری تهران را در کارنامه دارد.

باید منتظر انتصاب یک معاون انقلابی دیگر در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بود تا ترکیب معاونان استاندار تکمیل شده و کم‌کم فرمانداران و مدیران کل استان با نظر زین العابدین رضوی خرم منصوب یا ابقا شوند که باید ضمن تسریع در این زمینه، دقت لازم برای انتخاب افراد منصوب هم صورت گیرد تا کارآمدی و جوان گرایی همچنان تداوم یابد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر