8

مجیدی ترکیب خود را نشناخته است؟

  • کد خبر : 361650
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌ها باید به ترکیب ثابت تیمش برسد.

مجیدی ترکیب خود را نشناخته است؟

به گزارش افق نیوز ، بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی یک بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل فجرسپاسی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در روزی که استقلال عملکرد بدی نداشت، می‌توانست مقابل فجر پیروز شود. من یک خسته نباشید به دو تیم می‌گویم. به نظر من موقعیت‌ آنچنانی روی دروازه‌ها شکل نگرفت.

او ادامه داد:  فکر می‌کنم نداشتن تاکتیک یا نبود خلاقیت فردی باعث شد بازی کم موقعیتی را شاهد باشیم. فکر می‌کنم استقلالی‌ها در دقایق پایانی کار به دنبال سوت پایان بازی بودند اما روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان استقلال، فجر به گل تساوی دست یافت.

پرورش‌خواه درباره عملکرد کوین یامگا و رودی ژستد و تاثیرگذاری این ۲ بازیکن در روند بازی استقلال مقابل فجر خاطرنشان کرد: یامگا بازیکن بسیار خوبی است. برخی بازیکنان هستند که دیرتر می‌توانند خودشان را با تیم هماهنگ کنند اما یامگا توانست خودش زود وفق بدهد و ژستد هم در بازی‌های آینده می‌تواند خودش را با تیم هماهنگ کند.

او افزود:  به نظر من استقلال باید در خط میانی خودش را تقویت کند. باید هافبک‌های تیم برای مهاجمان موقعیت ایجاد کنند. من فکر می‌کنم کیفیت بد زمین هم در بازی استقلال مقابل فجر تاثیر خودش را گذاشت. امیدوارم در خط میانی هم نفراتی به تیم اضافه شوند تا شرایط برای آبی‌پوشان بهتر شود.

پرورش‌خواه در خصوص مشکل استقلال در پیدا کردن ترکیب ثابت‌ در بازی‌های این تیم گفت: باید فرهاد مجیدی ترکیب خودش را بشناسد و نباید این قدر تغییرات پیش بیاید. به نظر من بازیکنی مثل امیرحسین حسین‌زاده باید در ترکیب اول تیم حضور داشته باشد اما این تشخیص سرمربی بود که در بازی مقابل فجر از ابتدا در ترکیب نباشد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان می‌توانند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست بیاورند؟ گفت: من امیدوارم استقلال مدعی قهرمانی باشد. باید در این مسیر تمرکز و تلاش زیادی صورت بگیرد. همه باید یکدل و یکپارچه باشند تا موفقیت لازم به دست بیاید. امیدوارم استقلال همچنان در کورس قهرمانی باشد.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر