5

قیمت آپارتمان‌ های قدیمی سعادت‌آباد +جدول

  • کد خبر : 361676
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های قدیمی ساز سعادت‌آباد معمولا در بازه ۲۰ میلیون تا بیشتر از ۴۰ میلیون تومان است. در این میان آپارتمان‌های بازسازی شده، قیمت بالاتری دارند.

قیمت آپارتمان‌ های قدیمی سعادت‌آباد +جدول

 پریسا شاکری؛ قیمت آپارتمان‌های قدیمی در منطقه سعادت‌آباد که در شمال غرب تهران واقع شده است، حداقل حدود متری ۲۰ میلیون تومان و حداکثر بالای ۴۰ میلیون تومان است. بیشترین آپارتمان‌های قدیمی این منطقه که برای فروش آگهی شده‌اند، معمولا قدمت‌شان به دهه ۸۰ برمی‌گردد. حداقل قیمت این آپارتمان‌ها از ۲۳ تا ۲۴ میلیون تومان است اما انگشت‌شمار گزینه‌هایی وجود دارد که با نرخ حدودی هر مترمربع ۲۰ میلیون تومان عرضه شده است.

آپارتمان‌های ارزان‌تر معمولا آپارتمان‌هایی هستند که بازسازی نشده‌اند. مشاوران املاک این منطقه می‌گویند که برخی مشاوران املاک واحدهای بازسازی نشده را می‌خرند و با تعمیر و بازسازی، آن را با نرخ بالاتر می‌فروشند. هرچند که به گفته آنها حالا طولانی‌ شدن رکود بازار موجب شده است که انگیزه مشاوران املاک برای این کار کمتر شود.

آنها می‌گویند که بازار آپارتمان‌های قدیمی به دلیل نرخ پایین داغ‌تر است. زیرا مشتریان نسبت به گذشته قدرت خرید کمتری دارند و به همین دلیل جذب آپارتمان‌هایی با سال ساخت بیشتر شده‌اند. به گفته مشاوران املاک این منطقه استقبال مشتریان از بازار آپارتمان‌های قدیمی سبب شده است که اختلاف قیمت واحدهای قدیمی‌ساز نسبت به واحدهای نوساز کمتر از گذشته شود.

در ادامه تعدادی از آخرین آگهی‌های فروش آپارتمان قدیمی در منطقه سعادت‌آباد را می‌بینید:

قیمت مسکن

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر