2

بالا بودن سود تسهیلات برخی بانک‌ها

  • کد خبر : 3617
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶

در آستانه روز صنعت و معدن جلسه شورای معاونین وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد و اهم موضوعات دو وزارتخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس‌جمهور دستورات لازم را برای رفع موانع و موضوعات مطرح شده صادر کرد. محمود احمدی‌نژاد در این جلسه که پیش از ظهر امروز […]

در آستانه روز صنعت و معدن جلسه شورای معاونین وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد و اهم موضوعات دو وزارتخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس‌جمهور دستورات لازم را برای رفع موانع و موضوعات مطرح شده صادر کرد.

محمود احمدی‌نژاد در این جلسه که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) انجام شد با اشاره به اهمیت موضوع طرح هدفمندکردن یارانه‌ها و لزوم تامین منابع مالی پروژه‌های بخش صنعت و معدن، بر ادامه اجرای پرداخت تسهیلات در قالب بسته‌های حمایتی به بخش صنعت، به‏خصوص بنگاه‌های صنعتی با سود کم تأکید کرد.

وی با تأکید بر ارائه بسته‌های حمایتی در قالب تسهیلات ارزان قیمت به اصناف از رئیس بانک مرکزی خواست تا با همکاری بانک‌های عامل این تسهیلات هرچه سریعتر در اختیار اصناف قرار گیرد.

احمدی‌نژاد بالا بودن سود تسهیلات برخی بانک‌ها را مورد اشاره قرار داد و از بهمنی رئیس بانک مرکزی خواست تا با بانک‌هایی که در این خصوص تخلف می کنند، برخورد نماید.

گازرسانی به بنگاه های صنعتی، سرمایه گذاری در راستای افزایش اشتغال، تأسیس بانک اصناف، خرید گندم از کشاورزان، از جمله موضوعاتی بود که رئیس‌جمهور پس از بحث و تبادل نظر دستورات لازم را برای عملیاتی شدن هرچه سریعتر آنها صادر کرد.

رئیس‌جمهور همچنین بر لزوم تسریع در ایجاد بانک اصناف و عملیاتی شدن هرچه سریعتر آن، تأمین نقدینگی برای خرید گندم از کشاورزان، ارائه بسته‌های حمایتی به نانوایان، فرآورده‌های گندمی و همچنین ۲ میلیون تن گندم در سال جاری و پرداخت حقوق بازرسین اصناف پس از گزارش معاونین وزارتخانه‌های مربوطه را مورد تأکید قرار داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3617

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر