5

پشت پرده دعوت ترابی نزول کرده به تیم ملی/ ترس از هواداران یا …

  • کد خبر : 361701
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۸

تیم ملی ایران که روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به ترتیب در مقابل لبنان و سوریه دو بازی خارج از خانه را برگزار می‌کند، قرار است پنج روز پیش از این دو بازی اردوی تدارکاتی اش را آغاز کند. پس از برگزاری بازیهای هفته چهارم لیگ برتر ایران و با سوت آخرین مسابقه بین تیمهای […]

پشت پرده دعوت ترابی نزول کرده به تیم ملی/ ترس از هواداران یا ...
تیم ملی ایران که روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به ترتیب در مقابل لبنان و سوریه دو بازی خارج از خانه را برگزار می‌کند، قرار است پنج روز پیش از این دو بازی اردوی تدارکاتی اش را آغاز کند.

پس از برگزاری بازیهای هفته چهارم لیگ برتر ایران و با سوت آخرین مسابقه بین تیمهای پرسپولیس و گل‌گهر، فدراسیون فوتبال اسامی مورد نظر دراگان اسکوچیچ را اعلام کرد.

اعضای تیم روز ۱۶ آبان راهی بیروت می‌شوند و لژیونرهای تیم ملی نیز خود را به لبنان می‌رسانند تا چهار جلسه تمرینی را در پایتخت لبنان برگزار کنند.

تیم ایران روز ۲۱ آبان پس از بازی با لبنان به اردن خواهد رفت تا در این کشور به مصاف سوریه برود.

مهدی ترابی از جمله بازیکنانی است که در دو دیدار گذشته تیم ملی ایران فرصت بازی پیدا نکرد و به نظر می رسید دراگان اسکوچیچ نظری روی این بازیکن نداشته باشد. برهمین اساس دور از ذهن نبود سرمربی تیم ملی قلم قرمز روی نام او بکشد اما …

شاید دراگان اسکوچیچ تصور کرد یا مشاورانش به او گفتند که خط زدن مهدی ترابی تبعات دارد و ممکن است واکنش منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته باشد.

این بازیکن در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی انجام نداد و فرصت بازی در ترکیب تیم ایران را نیز پیدا نکرد تا حسابی افت کند و در بازگشت به تیم باشگاهی خودش همه را غافلگیر کند.

برهمین اساس شاید مربیان پرسپولیس و حتی خود این بازیکن بدشان نمی آمد مهدی ترابی از لیست جدید تیم ملی خط بخورد تا بیشتر در خدمت تیم باشگاهی اش باشد.

چند روز پیش مجتبی محرمی یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس به مهدی ترابی پیشنهاد داده بود خودش نزد دراگان اسکوچیچ رفته و به صورت موقت و توافقی از تیم ملی خداحافظی کند!

اما در میان تعجب مهدی ترابی باز هم به تیم ملی دعوت شد. چرا؟

ترس از واکنش منفی هواداران پرسپولیس یا اعتماد جدید به ستاره شماره ۹ پرسپولیس برای فراموش کردن ستاره شماره ۹ پورتو؟

باید منتظر ماند و دید!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر