4

دوره اقتدار پرسپولیس به پایان رسیده است/ انتظاری که از مجیدی هست

  • کد خبر : 361705
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۰

کارشناس فوتبال با بیان این که دوره اقتدار پرسپولیس به پایان رسیده است، گفت: از تیم فرهاد مجیدی انتظار می‌رود فوتبالی تهاجمی‌تر ارائه دهد نه اینکه بعد از یک گل به لاک دفاعی فرو برود.

دوره اقتدار پرسپولیس به پایان رسیده است/ انتظاری که از مجیدی هست

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به نظر می‌رسد بعد از موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس دوران اقتدار این تیم به پایان رسیده است و قدرت در حال انتقال به سپاهان و استقلال است. هرچند که به عقیده من هنوز هم می‌توان در کنار استقلال و سپاهان پرسپولیس را یکی از شانس‌های قهرمانی در این فصل دانست. بسیار بعید است در این فصل تیمی خارج از این مثلث قدرت فوتبال ایران قهرمان شود.

وی افزود: در بین این ۳ تیم سپاهان بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد. با اینکه آنها به ذوب آهن باختند، اما فوتبال شان کاملاً مدرن بود و در تمام دقایق بازی حرف برای گفتن داشتند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: سپاهانی ها ابزار لازم را هم بیش از سایرین برای قهرمانی دارند. بعد از سپاهان شانس استقلال از نظر فنی بیشتر است و آنها شرایط بهتری دارند و در درجه سوم شانس هم پرسپولیس قرار دارد.

دوره اقتدار پرسپولیس به پایان رسیده است/ انتظاری که از مجیدی هست

مربی سابق استقلال گفت: مجیدی تیم پر مهره‌ای را در اختیار دارد و آنقدر دستش باز هست که مقابل فجر ۳ مهاجم خیلی خوب (یامگا، ژستد و قاسمی نژاد) را در ترکیب اصلی گذاشت و یکی مثل مطهری را هم روی نیمکت داشت. اما در نهایت سرمربی جوان استقلال نتوانست از این برتری نفری‌اش مقابل تیم جوان و کم تجربه فجر استفاده کند.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: سطح توان تاکتیکی و تکنیکی در فوتبال ایران آنقدر بالا نیست که حریف قوای بدنی و نیروی دوندگی تیم‌های جوان شود. استقلالی‌ها مقابل فجر بیشتر اسیر دوندگی فجری‌ها شدند و در دقایق پایانی بازی هم پا پس کشیدند تا گل خوردند.

اقبالی بیان داشت: مجیدی در زمان بازیگری مهاجم بوده و از او انتظار می‌رود تیمی به مراتب تهاجمی‌تر را روانه میدان کند. به خصوص که او ابزار فوتبال تهاجمی را هم دارد. استقلال نباید وقتی یک گل می‌زند عقب بکشد و به دفاع از گل زده بپردازد. آنها می‌توانند با حفظ فشار بر روی دروازه حریف هم برتری شان استفاده کنند و هم شانس افزایش گل زده را داشته باشند. به خصوص همانطور که گفتم آنها ابزار این کار را هم دارند.

دوره اقتدار پرسپولیس به پایان رسیده است/ انتظاری که از مجیدی هست

کارشناس فوتبال در ادامه بیان داشت: با اینکه آبی پوشان در چهار بازی گذشته تنها یک گل خورده‌اند، اما به نظر من خط دفاعی آنها هنوز به انسجام لازم نرسیده است. آنها استحکام لازم را در خط دفاعی ندارند و بارها در این چهار بازی به تیم مقابل فرصت‌هایی داده‌اند؛ ولی تیم‌های مقابل آنقدر تجربه نداشتند که از این فرصت‌ها استفاده کنند. مجیدی باید این نقطه ضعف را برطرف کند چون در صورت تکرار این اشتباهات مقابل تیم‌های قوی‌تر، آنها به راحتی فرصت سوزی نمی‌کنند.

وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه حافظیه گفت: واقعاً برای فوتبال ما خجالت‌آور است که با گذشت ۲۱ سال از لیگ حرفه‌ای هنوز چنین زمین‌های چمنی وجود داشته باشد و بازی در سطح اول فوتبال باید روی آن انجام شود. قطعاً کیفیت زمین هم روی کیفیت این دیدار تاثیر گذاشته است.

مربی سابق آبی پوشان در خاتمه بیان داشت: در مجموع باید گفت استقلال در این فصل همه ابزارهای قهرمانی را دارد و اگر مجیدی بتواند به بهترین شکل از شرایط استفاده کند، بعید نیست قرعه قهرمانی در پایان فصل به نام آبی پوشان بیفتد.

دوره اقتدار پرسپولیس به پایان رسیده است/ انتظاری که از مجیدی هست

کد خبر ۵۳۴۴۷۸۴
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر