5

نوازی: بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می‌شد/ غیبت بازیکنان استقلال قشنگ نبود

  • کد خبر : 361801
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

پیشکسوت استقلال گفت که فدراسیون فوتبال به حاشیه‌های بزرگتر از اختلاف میان سرمربی و بازیکن تیم ملی کشورمان رسیدگی نکرده است.

نوازی: بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می‌شد/ غیبت بازیکنان استقلال قشنگ نبود

به گزارش افق نیوز ،‌ محمد نوازی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال گفت: از کسانی که این مراسم را ترتیب دادند و باعث شدند پیشکسوتان پس از چند سال دور هم جمع شوند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این مراسم‌ها، تصمیم خیلی خوب و هدف مشخصی برای ایجاد باشگاهی خوب داشته باشد، نه اینکه چای و شیرینی بخوریم و چند نفر صحبت کنند.

«استقلال بزرگتر از همه ماست و امیدوارم با حفظ دو ستاره، به افتخارات استقلال اضافه کنیم.» وی ضمن بیان این جمله گفت: اگر مربیان و بازیکنان هم در مراسم حاضر می‌شدند، خیلی قشنگ بود تا بازیکنان و پیشکسوتان با هم آشنا می‌شدند. غیبت آنها قشنگ نبود و به نظرم برخی تصمیمات کورکورانه است. چند سال است که با مدیریت‌های ضعیف کوچک شده‌ایم و قشنگ نیست که باشگاه بزرگ استقلال را کوچک کنیم. آجورلو مدیری فوتبالی است و امیدوارم تصمیمات خوبی بگیریم.

پیشکسوت استقلال درخصوص نتایج این تیم در لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: همه چیز خوب است، تیم نتیجه می‌گیرد و همه راضی هستند. مجیدی باید بیشتر کار کند و بازیکنان باید قدر لباسی که می‌پوشند، بدانند. آنها در دیدارها باید منسجم‌تر باشند و بهتر کار گروهی کنند.

نوازی در مورد عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: این اتفاقات قشنگ نیست. نتایج چند بازی اخیر در صعود ما به جام جهانی می‌تواند نقش مهمی داشته باشد و خیلی‌ها تلاش می‌کنند به این مسابقات برسند. بازیکنان و تیم ملی خوبی داریم و باید تصمیمات خوبی بگیریم. در کمیته‌های اخلاق و انضباطی به بسیاری از پرونده‌ها رسیدگی نمی‌شود و حاشیه‌های بزرگتر از طارمی و اسکوچیچ داریم که به آن رسیدگی نشده است.

وی گفت: در دیدارهای حساس ملی تصمیم غلطی گرفتیم و کاش پس از بازی‌ها تصمیمات بهتری می‌گرفتیم. بحث بین اسکوچیچ و طارمی باید با صحبت حل می‌شد و امیدوارم این تصمیمات، به ضرر فوتبال ما نباشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر