2

جانشین مهدی طارمی در رادار ۲ باشگاه بزرگ بلژیک

  • کد خبر : 361820
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

اندرلخت که منابع مالی قابل توجهی در اختیار دارد، در مدت زمان کوتاهی به سمت بازسازی جدید خواهد رفت. بنابراین، غول بلژیکی می‌تواند نام‌های مهمی را به ترکیب خود اضافه کند.

جانشین مهدی طارمی در رادار دو باشگاه بزرگ بلژیک

به گزارش افق نیوز ، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک اوکراین در هفته‌های اخیر برای این تیم نمایش فوق العاده ای داشته است و به یکی از ارکان موفقیت این تیم تبدیل شده. صیادمنش به صورت قرضی در زوریا بازی می‌کند و قرارداد او تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل اعتبار دارد.

صیادمنش که در واقع بازیکن تیم فنرباغچه ترکیه است، با بند خرید دائمی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی به زوریا رفت ولی باشگاه اوکراینی توانایی مالی کافی برای خرید صیادمنش را ندارد.

در حالی که بعضی از رسانه‌های ترکیه خبر از بازگشت این مهاجم ۲۰ ساله به فنرباغچه در نقل و انتقالات زمستانی داده بودند، سایت voetbalkrant بلژیک امروز مدعی شد صیادمنش از دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی کلاب بروژ و اندرلخت پیشنهاد دارد.

این سایت در بخش ابتدایی خبر خود درباره صیادمنش آورده است: «بازیکن دوست دارد به ژوپیر لیگ بلژیک بیاید: اندرلخت یک بار دیگر علاقه خود را به این مهاجم که همزمان در رادار کلاب بروژ است نشان می‌دهد. کلاب بروژ و اندرلخت قصد دارند قدرت هجومی خود را افزایش بدهند و گاهی سر راه همدیگر قرار می‌گیرند. این اتفاق ممکن است همین زمستان رخ بدهد. به عنوان مثال پرونده‌ای از اللهیار صیادمنش وجود دارد؛ بازیکنی که در تابستان گذشته هم در رادار کلاب بروژ و اندرلخت قرار داشت.»

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: «بازگشت به فنرباغچه مقصد مورد علاقه این مهاجم همه کاره نیست. ما شنیده‌ایم انتقال به ژوپیر لیگ ممکن است. هنوز پیشنهاد رسمی از سوی بنفش – سفیدها یا آبی- سیاه‌ها ارائه نشده است اما قطعاً در دو ماه آینده چنین چیزی قابل انتظار است.»

جانشین مهدی طارمی در رادار دو باشگاه بزرگ بلژیک

از سوی دیگر روزنامه fotomac ترکیه با اشاره به پیشنهادات صیادمنش از باشگاه‌های بلژیکی در گزارشی به بررسی وضعیت این مهاجم جوان ایرانی پرداخت و تاکید کرد که وی می‌تواند در بلژیک مهارت‌های بازی خود را کامل کند.

این روزنامه نوشت: «اللهیار صیاد منش که فصل گذشته از فنرباغچه به زوریا لوهانسک نماینده اوکراین قرض داده شد، در اروپا نامی برای خود دست و پا می‌کند. این مهاجم ۲۰ ساله به زوریا جان می‌دهد. با این حال اخبار نقل و انتقالات اللهیار صیادمنش همچنان ادامه دارد. در حالی که مشخص است شاختار (اوکراین) از قبل او را می‌خواست، اما گفته می‌شود باشگاه‌های جدیدی وارد مدار شده‌اند. از سوی دیگر مطبوعات بلژیکی در خبری ویژه، در مورد استعدادهای این مهاجم جوان صحبت و اشاره کردند که استعداد این بازیکن بعد از انتقال احتمالی اندرلخت می‌تواند حتی بیشتر شود.»

این روزنامه گزارش خود را این‌طور ادامه داده است: «اندرلخت که منابع مالی قابل توجهی در اختیار دارد، در مدت زمان کوتاهی به سمت بازسازی جدید خواهد رفت. بنابراین، غول بلژیکی می‌تواند نام‌های مهمی را به ترکیب خود اضافه کند. انتظار می‌رود اللهیار صیادمنش یکی از آنها باشد. اسپورتینگ اندرلخت در حال حاضر علاقه زیادی به این مهاجم دارد. باشگاه زوریا برای خرید یکی از مهمترین استعدادهای اروپا، از بند خرید ۳.۵ میلیون یورویی استفاده نخواهد کرد. این بازیکن بعد از پایان قرارداد قرضی به فنرباغچه بر می‌گردد. به نظر می‌رسد او در فنرباغچه هم نخواهد ماند و به یک باشگاه دیگر اروپایی منتقل می‌شود.

جانشین مهدی طارمی در رادار دو باشگاه بزرگ بلژیک

روزنامه ترکیه‌ای در ادامه با اشاره به اینکه آیندهوون هلند، تورینو ایتالیا و شاختار اوکراین از باشگاه‌هایی هستند که صیادمنش را زیر نظر دارند، در بخش پایانی گزارش خود نوشت: «با توجه به عملکرد زوریا و توانایی فوق العاده اللهیار، جای تعجب نیست که او در رادار غول بلژیکی باشد. این مهاجم از پای راست خود به طور موثر استفاده می‌کند، دارای ویژگی‌های با کیفیتی مانند تمام کنندگی، قدرت بدنی و ضربه سر است. سرعت و کنترل توپ او هم بسیار خوب است. البته این مهاجم ۲۰ ساله ماموریت خود را کامل نکرده است اما می‌تواند تحت سرمربیگری وینسنت کمپانی (سرمربی اندرلخت) نقاط قوت خود را به نمایش بگذارد. ممکن است صیادمنش معلمی را ملاقات کند که او را کامل می‌کند.»

صیادمنش بعد از عملکرد خوبی که در زوریا داشت و همچنین با توجه به چالش مهدی طارمی با دراگان اسکوچیچ، به جای این مهاجم به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و احتمالاً از او در دو مسابقه آینده برابر لبنان و سوریه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی استفاده می‌شود.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر