5

اسکوچیچ خودش را زیر سوال برد/ دست کم گرفتن لبنان گران تمام می‌شود

  • کد خبر : 361865
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نباید دیدار با لبنان را دست کم گرفت، گفت: اسکوچیچ زمان بدی را برای این مصاحبه غیرحرفه‌ای انتخاب کرد و بیشتر از همه خودش را زیر سئوال برد.

اسکوچیچ خودش را زیر سوال برد/ دست کم گرفتن لبنان گران تمام می‌شود

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به حواشی اخیر تیم ملی ایران و دعوت نشدن مهدی طارمی گفت: مصاحبه اسکوچیچ غیرحرفه‌ای بود و او برای انجام این مصاحبه غیر حرفه‌ای زمان بدی را انتخاب کرد تا تاثیرات و حواشی آن بیشتر شود.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بحث من تکنیکی و تاکتیک پذیرتر بودن بازیکنان کرواسی از ایران یا برعکس نیست، بلکه بحث من این است که اسکوچیچ درست زمانی که تیمش بیشتر از همیشه به تمرکز نیاز داشت تا صعودش به جام جهانی را قطعی کند، با دست خودش حاشیه وارد تیم کرد.

اسکوچیچ خودش را زیر سوال برد/ دست کم گرفتن لبنان گران تمام می‌شود

کارشناس فوتبال گفت: به آقای اسکوچیج یادآوری می‌کنم او در بحث مربیگری هرچه دارد از همین فوتبال ایران است و با همین فوتبال به عنوان مربی و به خصوص یک مربی بین‌المللی شناخته شده است. اگر امروز رسانه‌های کرواسی به سراغ او می‌روند به خاطر همین فوتبال ایران است. اسکوچیچ حرمت فوتبالی که در آن مطرح شد و همچنان در آن شاغل هست را هم حفظ نکرد.

ملی پوش سابق فوتبال گفت: حتی اگر ادعای او درست باشد، خودش را هم زیر سئوال برده است. او مسئول تیم ملی است و نباید بازیکنان این تیم را به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی زیر سئوال ببرد؛ چون در این صورت خود بیش از سایرین زیر سئوال رفته است.

رضایی خاطرنشان ساخت: معتقدم این موضوع باید قبل از آنکه رسانه‌ای می‌شد از سوی خود اسکوچیچ مدیریت می‌شد. اما حالا دیگر نمی‌توان به گذشته بازگشت یا اسکوچیچ نباید تصمیم خودش را وتو کند. اما پیش از آن می‌شد از طریق مدیر برنامه طارمی یا افراد دیگری این سوء تفاهم را برطرف کرد. اسکوچیچ باید امروز خدا را شکر کند که فقط طارمی به این گفته او واکنش نشان داده است. اگر چند بازیکن تیم ملی این واکنش را نشان می‌دادند او می‌خواست چه کار کند؟ آیا همه آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد؟

اسکوچیچ خودش را زیر سوال برد/ دست کم گرفتن لبنان گران تمام می‌شود

وی افزود: طارمی و اغلب بازیکنان تیم ملی حتماً تاکتیکی، تاکتیک پذیر و در سطح اول هستند که در تیم‌های خوب اروپایی حضور داشته و کارنامه موفقی دارند. مگر می‌شود بازیکنی مثل طارمی که ستاره تیم پورتو است تکنیکی یا تاکتیک پذیر نباشد؟ باز هم تاکید می‌کنم فارغ از درست یا غلط بودن ادعای اسکوچیچ، مصاحبه او در این مقطع بسیار غیر حرفه‌ای بود.

مدافع سابق تیم ملی بیان داشت: نقش رسانه‌ها امروز خیلی مهم است و آنها باید این فضا را مدیریت کرده و از دامن زدن به این حواشی پرهیز نمایند تا فضای تیم ملی تلطیف شده و برای بازی‌های آینده امکان بازگشت طارمی به تیم ملی فراهم شود. چون تیم ملی ایران به بازیکنانی مثل طارمی واقعاً نیاز دارد.

رحمان رضایی که هم اکنون به منظور حضور در دوره دانش افزایی فوتبال در شهر فلورانس ایتالیا حضور دارد، در ادامه این گفتگو به دیدار پیش روی ایران و لبنان اشاره کرد گفت: شاید لبنان تیمی مدعی برای صعود به جام جهانی نباشد، اما همین تیم می‌تواند برای تیم‌های مدعی دردسر ساز شود.

اسکوچیچ خودش را زیر سوال برد/ دست کم گرفتن لبنان گران تمام می‌شود

وی ادامه داد: هرگز نباید تیم‌های کوچک در این گروه را دست کم گرفت. اگر هدف ما صعود به جام جهانی است و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم، هدف تیمی مثل لبنان هم مقاومت مقابل تیم‌هایی مثل ایران است و برای این منظور همه تلاش خود را انجام می‌دهند. آنها انگیزه‌های زیادی برای درخشش در این بازی دارند که شاید این انگیزه‌های بالا کار را برای بازیکنان ما دشوار کند.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که سابقه حضور در جام جهانی را هم در کارنامه‌اش دارد تصریح کرد: با شرایطی که در جدول این مسابقات پیش آمده، باید از هم اکنون گفت صعود به جام جهانی برای تیم ایران قطعی است، مگر آنکه از آن دسته از اتفاقاتی روی دهد که حتی حدس زدن آن هم دشوار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر