4

سه استقلالی شانس جانشینی آقای ستاره دارند ؟

  • کد خبر : 361992
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

غیبت مهدی طارمی در ۲ بازی آینده تیم ملی باعث شده چند بازیکن شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کنند.

پیام امیدبخش مهدی طارمی در آستانه بازی تیم ملی ایران با لبنان - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

مهدی طارمی در سال های اخیر نه تنها پای ثابت همه اردوهای تیم ملی بود بلکه کمتر به یاد داریم در چند سال گذشته او نیمکت نشین شده باشد. ستاره چند سال اخیر فوتبال ایران که پیشرفت چشمگیری داشته در کنار سردار آزمون یک زوج ترسناک را در خط حمله تیم ملی ساختند که هر خط دفاعی از تقابل با آن ها هراس داشت. حالا و بعد از اختلافات به وجود آمده بین طارمی و اسکوچیچ و دعوت نشدن آقای ستاره به اردوی تیم ملی برای ۲ بازی پیش رو مقابل لبنان و سوریه، چند بازیکن تیم ملی که کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را داشتند؛ این فرصت را پیدا خواهند کرد تا به ترکیب ۱۱ نفره اسکوچیچ راه پیدا کنند. اما این چند بازیکن چه کسانی هستند.

کریم انصاری فرد

مهاجم با سابقه تیم ملی که سودای حضور در سومین جام جهانی خود را در سر دارد با وجود عملکرد نسبتا خوب در لیگ یونان کمتر فرصت فیکس بازی کردن در تیم ملی را پیدا کرد اما هر زمان که بازی آمد مهره تاثیرگذاری برای تیم ملی بود. خیلی ها معتقدند شانس کریم برای فیکس شدن مقابل لبنان از سایر بازیکنان هجومی تیم ملی بیشتر است.

کاوه رضایی

کاوه فصل خوبی را در تیم جدیدش در بلژیک سپری نمی کند و مصدومیت هم چند باری او را از فرم ایده آل خارج کرد. با این حال اسکوچیچ به سبک بازی کاوه علاقه دارد و او را به تیم ملی دعوت کرد. هرچند کم ولی رضایی هم شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را دارد.

مهدی قایدی

ستاره فصل قبل استقلال، شروع طوفانی در لیگ امارات داشت ولی نتوانست آن را ادامه دهد و کمی افت کرده است. با این حال هنوز جایگاهش در تیم ملی به خطر نیفتاده و این شانس را دارد که با توجه به غیبت طارمی به ترکیب اصلی تیم ملی برسد و زوج سردار آزمون شود.

سامان قدوس

تنها نماینده ما در لیگ جزیره شرایط خوبی در برنتفورد دارد و در دو بازی گذشته تیمش یک گل فوق العاده به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اما سامان با وجود اینکه هر وقت در ترکیب تیم ملی قرار گرفته مفید بوده ولی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اسکوچیچ اگر بخواهد قدوس را جانشین طارمی در ترکیب اصلی کند باید تغییر سیستم دهد و تیمش را با روش ۱-۳-۲-۴ و یا ۳-۳-۴ ارنج کند.

سایر نفرات

وقتی به لیست تیم ملی نگاه می کنیم به غیر از نفراتی که تقریبا حضورشان در ترکیب اصلی قطعی است و نفراتی که در این گزارش از آن ها نام بردیم بازیکنانی مثل مهدی ترابی، اللهیار صیادمنش و سروش رفیعی هم حضور دارند که می توانند در بخش هجومی در پازل تاکتیکی اسکوچیچ قرار بگیرند ولی شانس کمتری برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر