3

دامغان در استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی باقی ماند

  • کد خبر : 362091
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

طبق اعلام جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونایی سه شهرستان استان سمنان نارنجی و شهرستان دامغان تنها شهر قرمز این استان است.

به گزارش افق نیوز ، طبق اعلام عصر جمعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی را در سامانه ماسک اعلام کرد، استان سمنان ۲ تغییر در رنگ بندی کرونایی داشت که بر اساس آن شهرستان شاهرود از قرمز تیره به نارنجی و شهرستان دامغان از قرمز تیره به قرمز تغییر رنگ داد.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان دامغان قرمز، شهرستان‌های شاهرود، سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان، سرخه و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۹۱۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۵۸ نفر از آن‌ها بستری شدند. همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷ هزار و ۲۶۹ نفر رسید.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر