6

سوء‌مدیریت دوره قبل خسارت میلیاردی به تهران وارد کرده است

  • کد خبر : 362179
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت دوره پنجم به دلیل سوء مدیریت، میلیاردها تومان خسارت به تهران زده و باید از ظرفیت‌های قانونی ترک فعل استفاده کنیم.

سوء مدیریت شهری دوره قبل میلیاردها تومان به تهران خسارت زده است

به گزارش افق نیوز ، مهدی اقراریان درباره نگهداشت شهر طی چهار سال گذشته اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف تهران و سازمان‌های شهرداری با عقب افتادگی فاحش و مدیریت اشتباه و عملکرد غلط شورای پنجم مواجه شده‌ام.

وی ادامه داد: شورای اصلاح طلبان بلایی بر سر شهر تهران آورده که باید به حال این شهر خون گریه کرد.

اقراریان با اشاره به اینکه در جریان توقف تکمیل پایانه شرق تهران، شاهد یک بی کفایتی و بی عرضگی از سوی مدیران و شورای اصلاح طلب مواجهیم که اموالش به سرقت رفته است، گفت: این مساله در اتوبوسرانی هم وجود دارد و کاش به افکار عمومی بگوییم که شورای قبل چه بلایی بر سر تهران آورده و در زمان قالیباف چه خدماتی ارائه شد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: از چند هزار دستگاه اتوبوسی که در دوره چهارم مدیریت شهری به مدیران دوره قبل تحویل شده چیزی باقی نمانده است

وی ادامه داد: با این وجود جای بدهکار و طلبکار در فضای رسانه‌ای عوض می‌شود که مدیریت متکبر و بی عرضه قبلی در رسانه‌های زنجیره‌ای‌اش تلاش می‌کند با وجود اینکه نتوانسته است، تهران را اداره کنند قیافه طلبکار بگیرد. اگر این روند ادامه یابد از ظرفیت‌های قانونی ترک فعل استفاده کنیم هر چند رویکرد ما بازگشت به گذشته نیست.

اقراریان با تاکید بر اینکه خساراتی که مدیریت دوره پنجم به دلیل سوءمدیریت به تهران زد کم نیست، گفت: در مدیریت قبل میلیاردها تومان خسارت به تهران زده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در یک فضای تعاملی و همکاری و همدلی عقب افتادگی چند ساله تهران جبران شود و با رویکرد خدمت‌محور رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشیم.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر