۳ پرسپولیسی محبوب اسکوچیچ را بشناسید

تیم ملی فوتبال کشورمان، پنجشنبه گذشته در پنجمین مسابقه‌اش در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک میزبانش را شکست دهد تا روند شکست ناپذیری سرمربی کروات تیم ملی ادامه پیدا کند.

از ۱۲ بازی که دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ایران بوده، سه بازی دوستانه و ۹ بازی در قالب مسابقات رسمی و در چارچوب مقدماتی جام جهانی برگزار شده است. اما آنالیز و بررسی ترکیب تیم ملی با هدایت اسکوچیچ نشان می‌دهد، نشان می‌دهد او از ۳۱ بازیکن مختلف در جریان دیدار‌های تیم ملی بهره برده است. از این تعداد، فقط ۲۲ بازیکن توانستند نظر اسکوچیچ را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی جلب کنند.

از بین این بازیکنان محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی محبوب‌ترین بازیکنان اسکوچیچ هستند که در هر ۱۲ بازی به صورت ثابت به میدان رفته اند. پس از آن‌ها هم علی قلی زاده در همه مسابقات حاضر بوده، ولی در ۱۰ بازی فیکس بوده و ۲ بازی هم به عنوان جانشین وارد میدان شده است. مهدی طارمی هم که این اردو را به دلیل دعوت نشدن از دست داد، در ۱۰ بازی به میدان رفته و ۲ بازی را هم از دست داده است و صادق محرمی و وحید امیری هم شرایطی مشابه او دارند، ولی اگر مقابل سوریه بازی کنند که احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد، از طارمی عبور خواهند کرد.

سعید عزت اللهی هم ۱۰ بازی انجام داده که شش بازی را فیکس به میدان رفته و در چهار بازی هم به عنوان تعویضی راهی میدان شده است. سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در ۹ بازی تیم ملی را در ترکیب اصلی همراهی کرده اند و علیرضا جهانبخش که در بازی با سوریه محروم است، در هشت بازی حضور داشته است.

۳ پرسپولیسی محبوب اسکوچیچ را بشناسید

محبوب‌ترین بازیکن تعویضی اسکوچیچ ۹ بازیکن هستند که در صدر آن‌ها کریم‌انصاری‌فرد کاپیتان دوم تیم ملی قرار دارد که هرگز در ترکیب اصلی ایران به میدان نرفته، اما در هشت بازی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده است. بازیکنانی هم که تا به حال فقط در یک بازی بازی کرده اند و به عنوان جانشین به میدان رفته اند، صالح حردانی، سید مجید حسینی، ابوالفضل جلالی و امید ابراهیمی هستند.