3

محرومیت یک ساله مدیرعامل باشگاه سرخپوشان تهران

  • کد خبر : 362204
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را صادر کرد که بر این اساس دو مدیرعامل جمعا ۱۵ ماه از فعالیت فوتبالی محروم شده اند.

محرومیت یک ساله مدیرعامل باشگاه سرخپوشان تهران

به گزارش افق نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

۱- غلامحسین قنواتی، مدیرعامل باشگاه شهرداری بندر ماهشهر به سه ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال محکوم شد. قنوانی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

۲- موسی هاشم زاده، مربی باشگاه سرخپوشان تهران به دوازده ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبال و پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است. فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

۳- در خصوص صدور رای قطعی صادق افشار، مدیر باشگاه کاسپین مهر قزوین با توجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب کمیته اخلاق بلامانع است.

۴- با توجه به اینکه رای محکومیت صادره علیه هخامنش نائیج ونوش، بازیکن قطعیت یافته و نامبرده نسبت به پرداخت جریمه نقدی اقدام کرده است، لذا محکومیت وی به یک جلسه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برابر دادنامه صادر می‌بایست اجرا شود. همچنین ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تایید از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362204

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر