2

برنامه پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر لو رفت

  • کد خبر : 362215
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۱

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد از تعطیلی چند روزه لیگ برتر در فیفا دی اخیر برای آماده کردن بدن بازیکنانش استفاده کند.

اردوی پرسپولیس قطعا در قطر

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد از تعطیلی چند روزه لیگ برتر در فیفا دی اخیر برای آماده کردن بدن بازیکنانش استفاده کند.

دون شک یکی از مشکلات پرسپولیس تهران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر آماده نبودن بازیکنان از نظر شرایط بدنی است. انجام دو بازی با فواصل عجیب در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی که دیگر تیم های لیگ برتری در حال انجام سخت ترین تمرینات بدنی و هوازی بودند باعث شد کادر فنی پرسپولیس رسما برای بازی با استقلال دوشنبه و الهلال دو بار به صورت جداگانه بدنسازی برای بازیکنان درنظر بگیرد و همین موضوع باعث شد سرخ پوشان به شکلی عجیب وارد لیگ برتر شوند.

در نهایت بدنسازی پرسپولیس به شکل کامل انجام نشد. اگرچه این موضوع تازه ای برای پرسپولیس نیست و سرخ ها به واسطه حضورهای پیاپی در آسیا طی سال های اخیر به نوعی آگاهی و شناخت کاملی از وضعیت موجود دارند اما در فصل جاری با توجه به تفاوتی که در نوع برگزاری رقابت ها وجود داشت، دچار مشکل شده اند.

خبرهای دریافتی از تیم پرسپولیس حکایت از آن دارد اولویت اول گل محمدی و دستیارانش در تمرینات فیفا دی، انجام تمرنیات بدنی، هوازی و رساندن بازیکنان به شرایط خوب بدنی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر