7

مخالفت‌ها با«فیاضی» سیاسی است/ رئیس‌جمهور تمام قد از او حمایت کند

  • کد خبر : 362223
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۱

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: «مسعود فیاضی» آموزش و پرورش را می‌شناسد و برنامه های قابل قبولی دارد؛ فضای منفی که وجود دارد مبتنی بر تهمت و بهتان سیاسی است.

مخالفت‌ها با«فیاضی» سیاسی است/ رئیس‌جمهور تمام قد از او حمایت کند

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که فردا برگزار می‌شود، گفت: وزیر پیشنهادی هفته جاری در کمیسیون‌های تخصصی حضور یافت و برنامه‌های خود برای وزارت آموزش و پرورش را ارائه داد.

وی با تاکید بر اینکه دفاعیات رئیس جمهور تاثیر به سزایی در رای اعتماد به «فیاضی» دارد، افزود: با حضور رئیسی در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، نمایندگان مطمئن خواهند شد که وی مورد حمایت رئیس جمهور است، زیرا مشکلات این وزارتخانه مزمن شده و تنها با حمایت ویژه رئیس جمهور قابل حل است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: دغدغه نمایندگان این است که آیا وزیر پیشنهادی توانایی لازم برای به دوش کشیدن بار سنگین وزارت آموزش و پرورش را دارد یا خیر، از این رو حضور رئیس جمهور به نمایندگان دلگرمی می‌دهد.

ویس‌کرمی تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به فیاضی، اثبات می‌کند که رئیسی تمام قد پشت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ایستاده است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش امان نامه‌ای از طرف نمایندگان ندارد، گفت: تا لحظه رای اعتماد برنامه‌ها و کارنامه وزیر پیشنهادی را بررسی می‌کنیم.متاسفانه از بیرون مجلس، گروه اندکی تصمیمی می‌گیرند و به دلیل اینکه فضای مجازی را در اختیار دارند به گونه‌ای القا می کنند که نظر مردم آنگونه که آنها می‌گویند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: گروهی که خودشان سرکار بوده و هیچ هنری نداشتند و یا به صورت سیاسی به این وزارتخانه نگاه می‌کنند با ورود یک مدیر انقلابی به وزارت آموزش پرورش مخالفت می‌کنند از این رو باید مراقب باشیم که عده‌ای از بیرون، مجلس را هدایت نکنند.

ویس‌کرمی با بیان اینکه دو گروه با وزیر پیشنهادی مشکل دارند،تصریح کرد: از یک سو برخی به دنبال افراد خاص برای مدیریت این وزارتخانه هستند، این افراد زمانی که هر بشکه نفت ۱۴۰ میلیون دلار بود،کار جدی برای این وزارتخانه انجام ندادند و امروز به دنبال مدیریت مجدد بر وزارت آموزش و پرورش هستند، احمدی نژاد کل مدیران آموزش و پرورش را به حج عمره فرستاد که هزینه سنگینی داشت ، همان زمان باید پایه رتبه بندی گذاشته می‌شد اما نشد؛ جریان سیاسی رقیب نیز مقابل جریان انقلابی است که با روی کار آمدن مدیران انقلابی و توانمند در دولت مخالف است

وی تاکید کرد: فیاضی آموزش و پرورش را می‌شناسد و برنامه های قابل قبولی دارد؛ فضای منفی که وجود دارد مبتنی بر تهمت و بهتان سیاسی است، برخی مدیران در وزارت آموزش و پرورش به وضع موجود عادت کرده اند اما این وزارتخانه نیاز به اصلاحات اساسی دارد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر