باشگاه استقلال چندی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد از لباسی که به طور تستی در بازی‌های ابتدای فصل استفاده کرده در ادامه هم استفاده خواهد کرد و طرح لباس آبی‌پوشان تغییری نخواهد کرد.

در همین زمینه اما شرکتی که سال گذشته اقدام به طراحی (نه تولید) البسه استقلال کرد با انتشار تصاویری، تعدادی از طراحی‌های خود برای فصل پیش رو را رونمایی کرده.

این شرکت با بیان اینکه طرح‌ها مورد تایید استقلال قرار گرفته اما در نهایت تصمیم چیز دیگری بوده در بیانیه خود نوشته است:

«تصاویری که مشاهده می‌کنید، بخشی از آثاری است که در ارتباط مستقیم با باشگاه استقلال و کارگزار باشگاه استقلال تهران، خدمت آن‌ها ارائه شد که در پایان، تصمیم کادر فنی باشگاه استقلال مبنی بر استفاده نکردن از لباس جدید بود.

لازم به ذکر است که در این فرآیند بیش از ۳۰ طرح به باشگاه ارائه شده بود که برای احترام به باشگاه استقلال، تاکنون منتشر نشده بود. همچنین دو ‌طرح دیگر نیز با انتخاب این باشگاه در ویرایش‌های نهایی جای داشت که در آینده، در آفام خواهید دید.

گفتنی است که در این فرآیند بیش از یک ماه زمان صرف شد و در تلاش بودیم که افتخار همکاری با باشگاه استقلال را داشته باشیم و همانطور که عرض شد دو طرح به مرحله تأیید و مدلسازی‌های معرفی نهایی نیز رسید، اما در میان این ارتباطات، طبق تصمیم باشگاه، نتیجه نهایی این بود که از کیت موقت باشگاه استقلال برای کیت اول در ادامه فصل نیز استفاده شود.

در پایان، این مجموعه به تصمیم باشگاه استقلال احترام می‌گذارد و همواره برای این باشگاه آرزوی موفقیت دارد.‌»

گفتنی است، قرار بود لباس اصلی استقلال طبق طرح سال‌های دهه ۷۰ تولید شود و تصاویر دیگر طرح‌ها هم در ذیل مشخص است.

آفام 2

آفام ۳

آفام ۷

آفام ۵

آفام 4