6

آخرین اخبار از پرونده‌های استقلال در فیفا و CAS

  • کد خبر : 362242
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

باشگاه استقلال در محاکم بین‌المللی با پرونده‌هایی مواجه و در تلاش است که شرایط را به سود خود تغییر دهد.

آخرین اخبار از پرونده‌های استقلال در فیفا و CAS

به گزارش افق نیوز ، دادگاه ورزشی CAS چندی روز پیش جلسه رسیدگی به پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال را به صورت آنلاین و با حضور وکلای دو طرف و شاهدان برگزار کرد.

در این جلسه، صحبت‌های خیلی جدیدی مطرح نشد. باشگاه استقلال اعلام کرد که استراماچونی نیتی برای ماندن در ایران و ادامه همکاری با استقلال را نداشت و دو ماه پرداخت نشدن مطالباتش را بهانه کرده بود. ضمن اینکه، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال در مذاکرات بعدی شرط بازگشت را کاهش قرارداد دو ساله خود به یک سال اعلام کرد که همین درخواست نشان می‌دهد باشگاه استقلال حسن نیتش را برای پرداخت مطالبات استراماچونی و بازگشت او نشان داده است.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال از امیرحسین فتحی خواسته بود که به عنوان مدیرعامل وقت باشگاه در این جلسه حضور پیدا کند اما وی چند روز پیش از برگزاری جلسه اعلام کرد که در جلسه حاضر نمی‌شود و درباره علت این موضوع نیز هنوز صحبت نکرده است.

باشگاه استقلال یک پرونده دیگر در دادگاه CAS‌ به دلیل شکایت لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین خود دارد که هنوز این پرونده تعیین تکلیف نشده است.

پرونده بعدی، شکایت شیخ دیاباته، مهاجم پیشین استقلال است که در حال حاضر زیر نظر استراماچونی در الغرافه قطر بازی می‌کند. دیاباته خواهان مبلغی بالای ۲۰۰ هزار دلار از مطالباتش شده، اما تیم حقوقی قبلی باشگاه مدعی بود با جرایمی که برای دیاباته در نظر گرفته شده، او نمی‌تواند درخواستی برای مطالباتش داشته باشد. قرار است رأی پرونده دیاباته در روزهای آینده به باشگاه استقلال ابلاغ شود.

نکته جالب ماجرا، عدم وجود سندی برای پرداختی‌های قبلی به دیاباته است. ظاهرا بخشی از مطالبات دیاباته توسط یکی از اعضای سابق هیئت مدیره یا افراد نزدیک به باشگاه پرداخت شده و سندی برای آن ثبت نشده است.

هروویه میلیچ، بازیکن کروات فصل گذشته استقلال با وجود اینکه زودتر از دیاباته ایران را ترک کرد، هنوز به فیفا شکایت نکرده و مسئولان باشگاه در حال مذاکره با او برای پرداخت مطالباتش هستند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر