8

رقص مازنی بعد از گل تراکتور در تبریز! (عکس)

  • کد خبر : 362496
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

مهاجم تعویضی تراکتور بعد از ورود به زمین توانست گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه حریف کند.

محمد عباس‌زاده مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که بعد از دیدار هفته دوم مقابل صنعت نفت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، بعد از رفع مصدومیت در بازی روز گذشته در هفته ششم از سوی سولدو به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد و از دقیقه ۶۶ جایگزین سعید واسعی شد تا شاید بتواند گره کور بازی را به سود تیمش باز کند.

 

تعویضی که ارزشی ۲ امتیازی برای تراکتور داشت، چرا که بعد از ورود محمد عباس‌زاده و روی کار ترکیبی زیبا، مهاجم باتجربه تراکتور توانست تساوی تیمش را به پیروزی تبدیل کند و تک گل پیروزی‌بخش شاگردان سولدو را وارد دروازه شهر خودرو کند تا از بازی خانگی هفته ششم سرخ‌پوشان تبریز با حداکثر امتیاز خارج شوند.

 

 

بعد از به ثمر رساندن گل، محمد عباس‌زاده در کنار زمین به همراه عبدالله حسینی و دیگر همبازیان خود رقص مازنی انجام داد و خاطرات شادی‌های بعد از گلش با پیراهن نساجی را زنده کرد تا این‌چنین جشن پیروزی ارزشمند تراکتور مقابل شهر خودرو را نیز بازیکنان این تیم بعد از گل عباس‌زاده در ورزشگاه بنیان‌دیزل برگزار کنند.

 

بدون‌تردید رسیدن مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها به مرز آمادگی می‌تواند خبر فوق‌العاده‌ای برای سولدو باشد، چرا که حالا او دست بازتری برای چینش ترکیبش به وجود خط حمله دارد و می‌تواند از محمد عباس‌زاده در کنار پیمان بابایی استفاده کند.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر