26

جریانات سیاسی کشور در ترور پدرم نقش داشتند

  • کد خبر : 362562
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

حامد فخری زاده: ابتدا باید افراد یا گروه‌هایی شناسایی بشوند که در این ۲۰ سال مقدمات ترور را فراهم کردند. یعنی از سال ۱۳۷۸ که اولین ترور پدر واقع شد و چندین بار این ترورها ادامه داشت تا ۷ آذر ۱۳۹۹ که باعث شد پدر به شهادت برسند باید به دقت بررسی شوند.

حامد فخری زاده در گفتگو با کیهان، جریانات سیاسی را زمینه ساز ترور شهید محسن فخری زاده دانست و گفت: ترور فقط حذف فیزیکی نبوده بلکه چندین مرحله ترور از انواع مختلف وجود داشته است.

فرزند شهید فخری‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو به پیام حضرت آقا نسبت به مجازات عاملان و آمران ترور این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: اگرچه نحوه ترور ایشان مهم است اما از آن مهم‌تر این است که ابتدا باید افراد یا گروه‌هایی شناسایی بشوند که در این ۲۰ سال مقدمات ترور را فراهم کردند. یعنی از سال ۱۳۷۸ که اولین ترور پدر واقع شد و چندین بار این ترورها ادامه داشت تا ۷ آذر ۱۳۹۹ که باعث شد پدر به شهادت برسند باید به دقت بررسی شوند.

وی افزود: جریانات سیاسی پیرامون شهید فخری‌زاده و صنعت هسته‌ای کشور باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا برسیم به عاملان و آمرانی که باعث ترور کسی می‌شوند که رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی ۲۰ سال دنبال حذف آن بودند. این نکته را هم عرض کنم که این ترور فقط حذف فیزیکی نبوده بلکه چندین مرحله ترور از انواع مختلف وجود داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362562

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر