5

اشتباه وحشتناک جورجینیو؛ حواس او به توپ طلاست؟(عکس)

  • کد خبر : 362653
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

اشتباه عجیب جورجینیو و فرصت‌طلبی جیدون سانچو باعث شد گل اول منچستریونایتد مقابل چلسی به ثمر برسد.

در حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان توماس توخل برای تثبیت صدرنشینی پا به این مسابقه گذاشته اند و در سمت مقابل شیاطین سرخ محکوم به پیروزی در این بازی برای امیدوار ماندن به ادامه فصل هستند.

 

اما این بازی با برتری کامل چلسی آغاز شد و آنها در تمام دقایق نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند. حتی چلسی می‌توانست با پیروزی به رختکن برود اما عکس العمل خوب داوید دخیا در مصافی تک با هادسون اودوی و برخورد شوت آنتونیو رودیگر به تیر دروازه مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

اما در نیمه دوم برخلاف انتظار این منچستر یونایتد بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. اشتباه عجیب و غریب جورجینیو باعث شد جیدون سانچو روی یک ضد حمله با دروازه چلسی تک به تک شده و گلزنی کند تا نتیجه ۱-۰ شود. ستاره ایتالیایی قصد داشت توپ را کنترل کند اما در این امر کاملاً ناموفق عمل کرد و سانچو نیز از این اشتباه جورجینیو استفاده و او را مجازات کرد. البته جورجینیو چند دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا به نوعی اشتباه خود را جبران کرده باشد

 

 

 

 

 

 

 

نکته جالب اینکه جیدون سانچو برای دومین بازی متوالی موفق شد برای منچستریونایتد گلزنی کند، این در حالی است که پیش از این و زیر نظر اوله گنار سولسشر هیچ گلی برای شیاطین سرخ به ثمر نرسانده بود.

 

اما شاید این اشتباه جورجینیو که در مسابقه امشب برابر منچستر یونایتد انجام داد یاد و خاطر اشتباه استیون جرارد را زنده کرد. جایی که حدود هفت سال پیش و در حالی که لیورپول برای مقام قهرمانی می‌جنگید، کاپیتان این تیم مرتکب اشتباهی نابخشودنی شد. جرارد هم در آن صحنه سر خورد و این دمبابا، مهاجم وقت چلسی بود که از این فرصت استفاده کرد و موفق شد دروازه لیورپول را باز کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362653

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر