8

اختلال سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی

  • کد خبر : 362671
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

سامانه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان چند روزی است دچار اختلال و مسدودی گردیده است

پرتال قبلی ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی به آدرس samt.tamin.ir  چند روزی است که برای کارفرمایان کشور قابلیت ارائه خدمات ندارد.

طبق اطلاع رسانی قبلی سازمان تامین اجتماعی قرار بود سامانه es.tamin.ir از ابتدای مرداد امسال جایگزین سامانه قبلی ارسال لیست بیمه شود که چند ماهی است این امر صورت نگرفته بود و کارفرمایان همچنان از سامانه قبلی اقدام به این کار می کردند.

گفتنی است طبق اعلام یکی از مسئولین این سازمان؛ در راستای رویکردهای نوین سازمانی درراستای طرح های تحول دیجیتال و با هدف فراهم ساختن بسترهای واحد و یکپارچه از سامانه های خدماتی سازمان ، از این پس ارسال لیست حق بیمه صرفاً از طریق سامانه جدید میسر خواهد بود.

البته هم اکنون کارفرمایان پس از مراجعه به سامانه جدید نیز امکان ارسال لیست برایشان فراهم نیست چراکه هیچ گونه سابقه ای از لیست های قبلی ارسال و یا کدکارگاهی فعالی در قسمت ارسال بیمه  وجود ندارد

بررسی های خبرنگار افق در سطح شهر علت ماجرا  گویا در لزوم ارائه تعهدنامه ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی می باشد که این موضوع البته به صورت رسمی توسط سازمان تامین اجتماعی شفاف سازی نشده است.

موضوعی که برای همه کارفرمایان الزامی می باشد

از کار افتادن به یکباره سامانه قبلی  و همچنین مسدودی سامانه جدید برای ارسال لیست بیمه و نیازمندی مجدد ارائه تعهد خدمات غیرحضوری کارفرمایان، بدون اطلاع رسانی گسترده و  کافی از سوی تامین اجتماعی در رسانه های جمعی دردسرهای زیادی را برای کارفرمایان کشور ایجاد کرده که لزوم توجه و اطلاع رسانی به مردم برای مسئولین سازمان بیش از گذشته دارای اهمیت است.

خیرنگار: سیدجواد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر