6

امروز چهارشنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام دو آزمون وزارت بهداشت

  • کد خبر : 362737
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۷

داوطلبان باید در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند. افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

مهلت ثبت نام برای شرکت در شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور و بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز چهارشنبه ۱۰ آذرماه پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا، مهلت ثبت نام شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور  از طریق سایت مرکز سنجش آموزش کشور ، امروز چهارشنبه ۱۰ آذر پایان می یابد. داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت پرونده تشکیل داده یا آن را تکمیل کنند.

داوطلبان باید در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند. افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

این آزمون روز پنج شنبه  ۹ دی به صورت الکترونیک در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد.فقط کارت شرکت در آزمون شانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۷ دی از طریق سایت  مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ دی و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ این روز  برگزار می شود. داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی شرکت کرده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود. اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. همچنین این افراد در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

همچنین “بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور ” نیز که مهلت ثبت نام آن امروز پایان می یابد،  در روز پنجشنبه ۹ دی طبق قوانین برگزار خواهد شد. داوطلبان پیش از نام نویسی اینترنتی برای شرکت در آزمون، باید نسبت به تشکیل پرونده در سامانه اینترنتی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت ir.gov.behdasht.edd اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور تا ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ادامه دارد.

مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، فارغ التحصیلان سال ٢٠١۴ و پس از آن در آزمون فوق باید در سامانه  ir.mfa.mikhak تشکیل پرونده داده و کد رهگیری دریافت کنند. همچنین سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش نیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و …) و همچنین دانش آموختگان باید درستی مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را در سامانه ir.medu.emt استعلام کرده و حتما نام گیرنده استعلام را مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب کنند.

در صورتی که مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه ای از رساله به زبان فارسی، CV ،مقالات منتشره و کلیه فعالیت های پژوهشی الزامی است.

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگ خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود. پس از آن، دانشآموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت ir.sanjeshp.www اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۷ دی از طریق سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت .

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

آزمون در سالن های آزمون الکترونیک یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود.معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر