5

طیبی همه را حیرت زده کرد!(عکس)

  • کد خبر : 362771
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

ملی‌پوش ایرانی بنفیکا در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دو گل استثنایی به فاصله ۲۰ ثانیه زد.

حسین طیبی چهار شب پس از نمایش فوق‌العاده‌ای که در لیگ برتر فوتسال پرتغال مقابل نونو آلوارس داشت و توانست ۴ گل در جریان برتری ۷ بر یک بنفیکا به ثمر رساند، در مرحله دوم و دور اِلیت رقابت‌های فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا نیز توانست این روند را ادامه بدهد.

 

طیبی که در فصل جاری لیگ برتر فوتسال پرتغال ۹ گل در ۶ مسابقه به ثمر رسانده و همراه با تیمش حضور در رتبه دوم جدول را تجربه می‌کند، شب گذشته نیز روند درخشان خود را با زدن دو گل تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد تا در برتری مقابل هالاداس مجارستان نقش داشته باشد.

 

تیم فوتسال بنفیکا که میزبان گروه D دور اِلیت لیگ قهرمانان اروپا است، از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب در نخستین مسابقه خود در این مرحله و در حالی که ملی‌پوش ایرانی‌اش را در اختیار داشت، به مصاف هالاداس مجارستان رفت و در نهایت موفق شد به پیروزی ۸ بر ۳ دست پیدا کند.

 

در شرایطی که بنفیکا با نتیجه ۲ بر یک از هالاداس مجارستان پیش افتاده و ۱۰ دقیقه و ۲ ثانیه از شروع نیمه اول سپری شده بود، حسین طیبی روی خط عرضی زمین صاحب توپ شد، اما در زاویه‌ای بسته و در حالی که پشت به دروازه قرار داشت، با یک حرکت چشم‌نواز با تعویض پا و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با عبور از کنار پای گلر هالاداس تبدیل به گل شد. (در اینجا تماشا کنید)

 

طیبی با استفاده از تکنیک و ذهنیت عالی از موقعیتی که در آن قرار داشت، کاملا چرخید تا از زاویه‌ای که در تصویر می‌بینید، یک گل به یادماندنی بزند

 

 

طیبی که در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش درخشانی داشت، در نخستین بازی مرحله الیت نیز با یک گل استثنایی بنفیکا را با نتیجه ۳ بر یک از هالاداس پیش انداخت که گل او موجب شگفتی بازیکنان و کادر فنی تیمش هم شد.

 

آرتور، ستاره برزیلی بنفیکا که پاس گل طیبی را داده بود، پس از حرکت و ضربه طیبی به دروازه هالاداس، حیرت زده شد و به این شکل خوشحالی کرد

 

 

اما تنها ۱۸ ثانیه از این گل گذشته بود که بازهم طیبی یک گل فوق‌العاده دیگر به ثمر رساند؛ این بار توپ‌گیری رافا هنمی ژاپنی در میانه میدان را ستاره ایرانی بنفیکا بدون مکث و با شوت بیرون پای راست استثنایی از زمین خودی، به کنج دروازه هالاداس مجارستان فرستاد تا بازهم مورد تشویق ویژه تماشاگران قرار بگیرد.

 

طیبی سابقه گلزنی به بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ دنیا را دارد، اما شاید بتوان این ضربه بیرون پای هوشمندانه و تماشایی به گوشه دروازه هالاداس را تماشایی‌ترین گل فوتسال ایران طی سالیان اخیر دانست

 

 

طیبی در حالی این دو گل تماشایی را به ثمر رساند که امشب و فردا شب هم در دو دیدار دیگر مرحله اِلیت مقابل اوراگان اوکراین و لوانته اسپانیا فرصت درخشش در لیگ قهرمانان اروپا را دارد تا بتواند همراه تیمش از گروه D به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362771

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر