7

کشمکش ادامه دار بر سر مکان نشست خبری دربی

  • کد خبر : 362783
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به نظر می رسد که کشمکش میان استقلال و سازمان لیگ بر سر برگزاری مکان نشست خبری پیش از دربی ادامه داشته باشد.

کشمکش ها و مجادلات میان استقلال و سازمان لیگ ادامه دارد. پس از بحث تبلیغات محیطی، حالا پای مکان برگزاری نشست های خبری نیز به میان آمده است. آبی ها به بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه برگزاری مسابقات استناد کرده و مدعی هستند می بایست تیم های میزبان برگزار کننده نشست های خبری باشند.

در سمت دیگر نیز سازمان لیگ به مصوبه اصلاحی هیات رئیسه سازمان لیگ در مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ استناد کرده و می گوید نشست خبری توسط آنها برگزار خواهد شد اما استقلالی ها در پاسخ اعلام کرده اند این مصوبه می بایست پس از تصویب در هیات رئیسه سازمان لیگ، در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح و تصویب شود و چون این اتفاق رخ نداده در نتیجه آیین نامه قبلی پابرجاست.

با این حال، سهیل مهدی مسئول برگزار کننده رقابت های لیگ برتر درخصوص این موضوع گفت: ضمن احترامی که به درخواست باشگاه استقلال داریم، اما ما در سازمان لیگ در خدمت هر دو باشگاه هستیم و مسلما نشست خبری در سازمان لیگ برگزار می شود.

او درباره اینکه اگر فرهاد مجیدی در این نشست خبری حضور پیدا نکند جریمه خواهد شد، پاسخ داد: به هر حال این مسئله می بایست روال قانونی خود را طی کند. ما قبل از دربی درباره جریمه صحبت نمی کنیم و بهتر است تیم ها راحت باشند.

مهدی در مورد اینکه استقلال از نظر آیین نامه اجازه این کار را دارد، گفت: اگر هم اجازه ای باید صادر شود، حتما می بایست درخواست زودتر از موعد و نه در قالب فورس ماژور ارائه شود تا جلسه ای برگزار و صحبت هایی مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود. به نظر می رسد که در قالب شرایط فورس ماژور و شرایط زودتر از زمانی که نشود تصمیم گرفت، این خارج از دستور می شود و همان روال خودش را انجام می دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر